متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دعا می کنم زیر این سقف بلند، روی دامان زمین

هر کجا خسته شدی یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادت برسد

زیباست که آن دست خدا باشد و بس….!



نظرات شما عزیزان:

معبر سایبری پایگاه کوثر 1
ساعت23:46---30 شهريور 1393
پروردگارا
ببخش مرا که آنقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .


معبر سایبری پایگاه کوثر 1
ساعت23:45---30 شهريور 1393
خدای من "بهشتی" دارد، نزدیک، زیبا، بزرگ و به گمانم "دوزخی" دارد، کوچک، بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را گاهی به بهانه یک دعا



Behnaz
ساعت19:05---28 شهريور 1393
گفتم خدایا همنشینم باش......
گفت: من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند!
گفتم چه آسان به دست می آیی؟!
گفت: پس آسان از دستم نده!


نرگس
ساعت23:08---25 شهريور 1393
چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره باز اتاقت باشد...
پاسخ:چه دعایی کنمت بهتر ازاین........ عشق محتاج نگاهت باشد.....وخداوند شب و روز در تمام لحظات پشت و پناهت باشد......


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:14---25 شهريور 1393
یا رب مکن از لطف پریشان ما را
هرچند که هست جرم و عصیان ما را
ذات تو غنی بوده و ما محتاجیم
محتاج به غیر خود مگردان ما را

خیلی دعای قشنگی بود ،مهناز جون

پاسخ:ممنونم..... شعر شما هم خیلی قشنگه عزیزم....


لیلا
ساعت18:59---25 شهريور 1393
سلام...............گاهی وقتا وقتی از خونه می زنم بیرون مامانم با اون حس مادرانه خود چقدر زیبا در آغوشم می گیرد ومیگه عزیزم برو در پناه خدا باشی...............
اونجاست احساس آرامش می کنم!!! می دونی چرا!!؟؟؟؟ چون دعای پاک مادرم با دستای خدایم هردو رفیق راهم می شن................. بعضی وقتها کسایی را می بینم که خیلی جملات قشنگی بیان می کنن که آدم واقعاً غرق احساسات قشنگی می شه که گفتنش به وصف زبان نمی گنجد.................
مامانم همیشه می گه آدم اگه گریه نکنه احساس نداره...........وغم های زیادی داره که پشت بی تفاوتی پنهانش کرده...ولی اگر انسان گریه کند اشک باعث آرامش خواهد شد جاری شدن اشک باعث می شه که انسان بغض خود را رها کند...چون کسی که گریه نکند غم هاش تبدیل می شه به بغض وبغضش تبدیل می شه به دق و خلیی ها با دق کردن جان خود را از دست دادن.........
از این حرف مامانم نتیجه گرفتم که باران اشک های خداوند است برای پاکی و ودق نکردن زمین از دست این همه ناپاکی های که مجبوره تحمل کنه.......چیزهای که ما انسان ها به زمین تحمیل کردیم
من معمولاً زیاد گریه می کنم نه اینکه مشکل داشته باشم نه طبع احساسم این جوریه بیشتر مواقع حتی با نگاه کردن به درختا یا آسمان گریه می کنم البته زمانی تنهام.......واین ها دلایل خصوصی خودش راداره............
پست قشنگی بود
خداوندا دستان پرمهرت را سایبان سرم قرار ده تا هرگز احساس بی پناهی نکنم..............
پاسخ:سلام........ متن زیبایی بود لیلا خانم....... ممنونم.....


حكيمه
ساعت13:08---25 شهريور 1393
زيبااااااااااا بود عزيزم
آپمممممممممممممممممم
پاسخ: ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, ] [ 12:47 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب