متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیدم مادرم داره آش درست میکنه 

سوال کردم :
مادر...آش چی می پزی؟ 
گفت:
آش پشت پا 
گفتم :
از ما کسی مسافرت نمی ره..
گفت:
حسین (ع )امشب از مدینه به سمت کربلا راه می افته
گفتم:
چرا تو؟ 
گفت: 
آخه حسین(ع) مادر نداره...


رمضان رفت تو در خواب و محرم در پیش

ترس من کرب و بلایی است که امضا نشود



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت14:26---20 مهر 1393
سلام بر مهناز گل گلابم
پيشاپيش عيد غدير مبارك
راستي سيدي يا نه؟
اگه سيدي من عيدي ميخوام!خخ
خانم تاج بخشيان اومدن؟
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم حکیمه جونم. عید شماهم مبارک. نه گلم! سید نیستم!
هنوز نیومدن! اما فردا دیگه تهرانن ان شاءالله.


حكيمه
ساعت14:08---12 مهر 1393
سلام مهناز عززززيزززززززززززززززززززززززز ززززززززززززززززمممم نميدوني خانم تاج يخشيان دقيقا چند شنبه از حج برميگردن؟
پاسخ: سلام عزیزم. دقیقا نه!!!


کوثر(عاشقان مهدی)
ساعت12:54---12 مهر 1393

چه خوب شد عرفه دلبرم صدایــم کرد
خدا به خاطر ارباب این عطایـــم کرد
چه منتی که در این روز معرفت،اربـاب
به خوان نعمت العفو خود گدایــم کرد
سلام مهناز خانم التماس دعا دراین روز عزیز

پاسخ: سلام عزیزم. حاجتتون روا ان شاءالله


نرگس
ساعت7:29---12 مهر 1393
مهناز جان سلام.
آبجی خانمی عزیزم صبح زیبای بارون زده و خنکت به خیر.عزیزم امروز بعد از ظهر مارو یادت نره ها
خیلی خیلی التماس دعا
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. چشم. محتاجم به دعاتون.


شهاب الدین
ساعت0:03---12 مهر 1393
شهر کتاب
باران
تلنگر ميزند باز آسمان و ميشود باران
شبيه نقطه چيني تا خدا باران
چه زيبا گفته اي سهراب كه بايد زير باران رفت
ببين رنگين كمان پاداش آنكس كه
به زير بارشش ميماند او تا آخرين قطره
دلم را تركن اي باران كه تو هر وقت مي آيي
شروع خاطراتم هست
تو هروقتي بيايي دوستت دارند
وچتر قلبهاشان را به رويت ميگشايند عاشقان شهر
ببار اي حس خوب آشتي با عشق
ببار اي بركت هفت آسمان باران
*******
سلام .شب بارانی تون به خیر.مزاحم شدم برای یادآوری فردا.شاید فردا نرگس جان فرصت نکن خودشون بیان.از جانب ایشون و خودم التماس دعا دارم.ممنون
پاسخ: سلام. ممنون بابت شعر زیباتون. محتاجم به دعا. چشم


Behnaz
ساعت20:02---11 مهر 1393
عرفه، روزی به زیبایی شب قدر است و دریایی به وسعت بخشش الهی.
اگر دل به این دریا زدی ما را هم یاد کن . . .
سلام مهناز جون
روز عرفه مبارک
پاسخ: سلام خانم! ممنونم. محتاجم به دعاتون...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مهر 1393برچسب:, ] [ 11:38 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب