متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زندگی پنجره ای باز به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

 آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

 فرصت بازیِ این پنجره را دریابیم

 در نبندیم به نور،

 در نبندیم به آرامش پُر مهرِ نسیم

 پرده از ساحت دل برگیریم

 رو به این پنجره با شوق سلامی بکنیم...


"سهراب سپهری"



نظرات شما عزیزان:

مریم شیش تایی ها
ساعت16:58---20 دی 1393
عالی بود

لیلا
ساعت12:39---18 دی 1393


....به کرم سبز بينديش !
بيش تر زندگاني اش را روي زمين مي گذراند
به پرندگان حسد مي ورزد
از سرنوشتش خشمگين است
و از شکل خويش ناخشنود است
مي انديشد: « من منفورترين موجوداتم»
زشت- کريه و محکوم به خزيدن بر روي زمين
اما يک روز مادر طبيعت از کرم مي خواهد پيله اي بتند.
کرم يکه مي خورد.
پيش از اين هرگز پيله اي نساخته.
گمان مي کند بايد گور خود را بسازد
گمان مي کند زمان مرگش فرا رسيده است.
هر چند از زندگي خود تا آن لحظه ناخشنود است:
به خدا شکوه مي برد
« خدايا- درست زماني که به همه چيز عادت کرده ام از من مي گيري»
آن گاه خود را نوميدانه در پيله حبس مي کند و منتظر پايان مي ماند
مدتي مي گذرد
در مي يابد که به پروانه اي زيبا تبديل شده
مي تواند به آسمان پرواز کند
و بسيار تحسينش کنند
حال از معناي زندگي و از برنامه هاي خدا شگفت زده شده است !
بذارش وبت خیلی معنی قشنگی داره...
پاسخ: مرسی عزیزم....حتما..... بله خیلی قشنگه.....


فاطیما
ساعت19:22---17 دی 1393
سلام مهناز جون....
خوب هستین......؟
ببخشید دیر به دیر میام....
درگیر امتحان ها هستم....
یه سر به هر دو وبلاگم بزن ممنون
پاسخ: سلام عزیزم.... ممنونم...... منم کم میام نت ...... در اولین فرصت چشم....


حكيمه
ساعت12:01---17 دی 1393
به به چ قالب زيبايي
ماشاالله به اين وب اشنگ
سلام مهناز عزيزم
مارو كه يادت نرفته هان؟؟
عزيزم خيلييييييييييييييييييييييييييي يي دلم واست تنگ شده انشاالله شنبه از دست امتحانام خلاص ميشم.
خودت چطور بادرس ومشق چيكار ميكني ؟امتحانات شروع شده؟
پاسخ: چشمات قشنگ میبینه عزیزم.
سلام حکیمه عزیزم. مگه میشه دوست خوبم و فراموش کنم؟؟!!!
منم دلم برات تنگ شده! ان شاءالله موفق باشی.
شکر. امتحانات من هنوز شروع نشده!


شهاب الدین
ساعت22:01---16 دی 1393
سلام
از مطالب زیبایی که انتخاب میکنید ممنون
التماس دعا
پاسخ: سلام. لطف دارید.....محتاج دعا....... حاجت روا ان شاءالله....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 دی 1393برچسب:, ] [ 19:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب