متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بـوی نـاب بهشـت می دهـد همـۀ نام های قشـنگ تـو 

  می گذارمشان روی زخــم های  د ِ لَ م   

 

گفته بودی ♥ اَلجَبّـار ♥ 

 

  یعنی کسی که جُبران می کند

همـۀ  شکستگی هایِ د ِ لَ ت را  

 

گفته بودی ♥ اَلمُصَـوِّر ♥

 

   یعنی کسی که از نُـو می سازد  

همـۀ آنچه را ویـران شده است درون  د ِ لَ ت  

 

گفته بودی ♥ الشّافـی ♥ 

 

  یعنی کسی که شفا می دهد تمـام  زخم هایِ

عمیق و نا علاج را ...  

هوای ِ دلـم سبک می شود با زمزمـۀ نام هایِ زیبایت

   نَفـَس میـکِشَم در هوایِ مهـربانی هـایِ نابت ...



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت0:10---15 بهمن 1393
هوای دلم سبک می شود زمانی که خدا را صدا می زند وجودم........

سلام مهاز جان ....چقد دیر کردین این بار

مهناز جان یه سوال بپرسم

منظور شما از معلم یا خانم جون چیه
برام جالبه که ببینم این پستا را به چه کسی تقدیم می کنی....
البته نمی دانم شاید اون کسی که مد نظر من است برای پستاتون مد نظر شما نباشه


ولی خوشحال می شم که کیس مورد نظر شما را برا پستاتون بدونم
پاسخ: سلام عزیزم.... ببخشید! نوشتم که دلیل تاخیرم رو!!!!
منظورم از معلم دقیقا معلمه!!!! معلم به معنی واقعی کلمه!
عزیزم! من تو وبم برای یکی از معلم های عزیزم هم متن مینویسم! یکی از معلم های دوران دبیرستانم که هنوز با ایشون درارتباط هستم و هنوز هم برام یه معلم واقعی هستن! برای تمام زندگیم! و من خیلی مدیونشونم! و خیلی دوستشون دارم
حالا چه کسی مد نظر شماست برای پستام؟؟؟؟!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, ] [ 19:30 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب