متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس های جدید زیبا تبریک تولد 93 (3)

ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چر
اغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی

تـــولدت مبارک عشقم


نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

هماره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد !

تولدت مبارک


 می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک..!


مبارک باشه میلاد شما خاتون
شمایی که ستاره جون میگیره توی چشماتون
شمایی که شدید معنای شعرای من عاشق
شما که زندگی میده بمن هرم نفسهاتون

 

 کارت پستال تبریک روز تولد

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت16:12---1 اسفند 1393
سلااام مهناز جونم
زبانم از تشكرقاصره !
ميسپارمت به خدا واز او ميخواهم به قلب مهربونت آرامش ويقين ببخشه

پاسخ: سلام عزیزترازجونم.
الهی فدای مهربونیتون بشم! تشکر لازم نیست!
ممنونم خانم جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ] [ 18:9 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب