متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زندگی نامه حضرت خدیجه قسمت5

  سلام ویژه ی خداوند متعال به حضرت خدیجه سلام الله علیها

 سلام سفارشی جبرئیل در روایتی  با سند صحیح از طریق بزرگان رواة شیعه، به این صورت نقل شده است:

 امام باقر علیه السلام به زراره و حمران و محمد بن مسلم چنین روایت كرد كه ابوسعید خدری نقل كرد كه رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود:
 آن شبی كه در معراج بودم، به هنگام بازگشت جبرئیل نزد من آمد. به جبرئیل گفتم: ای جبرئیل! آیا حاجتی داری؟ پاسخ داد: حاجت من این است كه از طرف خدا و من به خدیجه سلام الله علیها سلام برسانی.
و نقل كرد كه: چون رسول خدا پیغام جبرئیل را به خدیجه رسانید، خدیجه پاسخ داد: همانا خدا سلام است و سلام ‍(و سلامتی) از اوست و سلام به سوی اوست و بر جبرئیل سلام باد.»
 (بحار الانوار، ج18، ص385، حدیث 90.)

این نشان از مقام شامخ و بلند حضرت خدیجه در نزد پرودگار عالم دارد. حال آن که هرکس به رسول خدا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از جان و دل و با تمام داراییش خدمت کند بی شک به این مقام می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 تير 1395برچسب:زندگینامه,خدیجه(س), ] [ 17:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب