متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





معلم!!!!!

اگه درست بگم، معنی لغویش یعنی کسی که علم رو آموزش میده!

اما..........

اما معنی اصلیش فراتر از اینهاست!

 

از بچگی این شغل رو دوست داشتم!

وقتی کم کم دوران مدرسه رو گذروندم، از آرزوهام شده بود که یه روز معلم بشم!

اما...

اما هنوز هم جزو آرزوهامه!!

 

از اول ابتدایی معلم های خوبی داشتم! و همه شون رو دوست داشتم و دارم!

بهتره بگم بهترین معلم ها رو داشتم! بودن کسایی که روش تدریس شون رو دوست نداشتم! اما خودشون رو دوست داشتم!

 

حدود 4 ساله که از دبیرستان فارغ التحصیل شدم، اما هنوز به دبیرستانم سر میزنم و با بعضی معلم هام ارتباط دارم!

 

سال اول دبیرستان بین همه معلم هام شیفته ی معلم دین و زندگیم شدم! نمی دونم چرا؟! اما جذبم کرد! وجالب تر اینکه اولین مکالمه مون از سمت ایشون بود!!

...

سال اول با تمام خاطراتش تمام شد!

سال دوم وقتی فهمیدم که باز هم با بهترین دوستم (مریم عزیزم) با هم هستیم، خیلی خوشحال شدم! و وقتی فهمیدم باز هم *خانم تاج بخشیان* معلم دین وزندگیمه خوشحالیم چند برابر شد!! سال دوم رابطه مون صمیمی تر شد!

...

سال دوم هم با تمام خاطراتش تمام شد!

اما سال سوم معلمم نبود!! یه ماه اول سر کلاس های دین وزندگی فقط جسماً تو کلاس بودم! (بگذریم که معلم سال سومم هم ماه بود و هنوز باهاشون ارتباط دارم!!) اما اون موقع نمیدونم چی شده بود؟ تا اینکه کم کم با این قضیه کنار اومدم!!

...

سال سوم هم با تمام خاطراتش تمام شد!

پیش دانشگاهی هم رفتم یه مدرسه دیگه.

...

از خاطرات مدرسه بگذریم!!

برم سر حرف اصلیم! ** معلم **

من هنوز با معلمم ارتباط دارم! وهنوز برام معلمه! به معنای واقعی کلمه!! ومن هنوز ازشون چیز یاد می گیرم!...

اون معلم مهربون * خانم تاج بخشیان عزیزم الان زندگیه منه!!

همیشه، هر زمان که خواستم، هر ساعتی از شبانه روز وقتشو بهم داده و همیشه برام وقت گذاشته!! چیزی که شاید به نظر خیلی ها اهمیت نداره اما به نظر من خیلی با ارزشه! چون کاریه که نزدیکترین شخص زندگیم برام نکرده!!!!

حتی از یه خواهر بهم نزدیکتره و عزیزتر و از جزیی ترین مسئله هام هم با خبره!!

هر موقع، از هر چیزی دلم گرفته باشه، با حرف زدن باهاش، یا نهایتاً با دیدنش آروم میشم!!

نمونش دیشب -که بعد از چند روز که یه کم دلم گرفته بود- ساعت حدود نه و نیم شب بهشون زنگ زدم و حدود دو ساعت با هم صحبت کردیم و آنقدر آروم شدم که با این کلمات نمیشه بیانش کرد!!

یه وقتایی انقدر اذیتشون میکنم که شاید هرکس دیگه ای جای ایشون بود، تحمل که نمی کرد هیچ، برخورد هم میکرد! اما همیشه مهربون تر از قبل باهام رفتار میکنه!! ومن همیشه شرمنده!!!

برای همین میگم معنای واقعی * معلم * فراتر از این حرف هاست!!!

 

عزیزتر از جونم! میدونم هیچ وقت نمیتونم محبت هاتونو جبران کنم، اما میخوام بدونید خیییلی دوستتون دارم!

بابت تمام خوبی هاتون متشکر!

از خدای مهربون براتون بهترینها رو آرزو دارم! و ازش میخوام همیشه این آرامش رو ( که به همه اطرافیانتون هدیه میدید ) داشته باشید!

قلب مهربونتون همیشه جایگاه خدا!!!

همیشه دوستتون دارم و همیشه برام عزیز هستید!

.....

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:27---15 دی 1392
سلام
مهناز جان خانم تاج بخشیان معلم منم بوده و هست منم خیلی دوسش دارم. امید وارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.
پاسخ:سلام. ممنون که سر زدید. لطف دارید، امیدوارم شما هم موفق باشید. خانم تاج بخشیان انقدر ماهن که امکان نداره کسی ایشون رو بشناسه و دوستشون نداشته باشه. من که خیییلی دوستشون دارم. راستی من شما رو میشناسم؟؟!


حكيمه
ساعت13:53---28 آبان 1392
زيبا بود مهناز جون...
راستي الان درچه مرحله اي از درس خوندن هستي ؟دانشگاه؟
پاسخ: بله عزیزم! دانشجو هستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:7 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب