متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تقدیم به خانم تاج بخشیان عزیزم.

او که همیشه با من است!

کسی که در لحظه لحظه های تنهاییم، با من بود و تنهایم نگذاشت!

کسی که در همه حال با حرفاش آروم میشم!

کسی که معنی واقعی دوست داشتن را به من آموخت!

که در مقابل محبت های نامحدودش، محدود شدم! ودست خالی! و دیگر توانی برای جبران برایم نمانده!



گاهی برای محبت کردن، لازم نیست " چیزی بدهی... "

کافی است " گوش بدهی... "



انگار خدا

در "صدایت"

کدئین تزریق کرده..

با من که حرف میزنی

دردهایم را تسکین میدهی...!

 

 

نعمت همیشه باران نیست،

گاهی خداوند دوستانی را نازل میکند به زلالی باران!



دوستت دارم بی ادعا، قد زمین، قد هوا

اگه خدا بدش نیاد، دوستت دارم قد خدا...



خدایا!

مخاطب خاص من بی نهایت برای من عزیز است؛

وتو بی نهایت مهربانی!

پروردگارا!

آنچه را به بهترین بندگانت عطا میکنی به او نیز عطا کن...



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:01---24 دی 1392
خوش به حال چنين معلمي!!!
داره حسوديم ميشه!!


و چه دانش آموز نازنين وقدر شناسي!!!!!


احسنت برشما!!
پاسخ:معلم عزیزم انقدر خوبن که خودم هم بهشون حسودیم میشه!!! به خوبی زیادشون!! هرکاری کنم خوبی هاشون جبران نمیشه! لطف داری دوست عزیزم


خديجه
ساعت10:58---24 دی 1392
آن گاه كه واژه ها در مقام تقدير قاصر مي شوند به سكوت پناه مي برم تا هرآن گونه كه قانع ميشوي آن را تفسير كني!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 دی 1392برچسب:, ] [ 18:22 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب