متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این پست روتا چند وقت ثابت میذارم!

از همه دوستانی که تو این مدت از وبلاگم دیدن میکنن، خواهش میکنم به این سوالها جواب بدن.

 

معلم یعنی........؟؟!!

معلمی یعنی........؟؟!!

 

اول خودم میگم:

معلم یعنی عشق!

معلمی یعنی عاشقی!

معلم یعنی هستی من! خانم تاج بخشیانم!

معلمی یعنی خود را وقف دیگران کردن!

 

منتظر نظراتتون هستم! متشکر.



نظرات شما عزیزان:

ماه بانو(بال خيال)
ساعت17:30---24 بهمن 1392
سلام شرمنده اينم آدرس

پاسخ: ممنونم. چشم. میام


بال خيال
ساعت16:15---24 بهمن 1392
لطفا تشريف بيارين
چشم براهم!!!
پاسخ: بخدا میخوام بیام!!!!! اما شما آدرستونو نمیذارین!!!؟؟؟!!!؟؟؟ آخه چه جوری بیام؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


بهار
ساعت16:10---23 بهمن 1392
م:مهر و محبت
ع:عشق و علم

ل:لطف و لطافت

م:معرفت
پاسخ: ممنونم بهارجان. عالی بود عزیزم.


گل گندم
ساعت22:18---22 بهمن 1392
معلم یعنی کسی که رفتارش دانش اموز رو یادخدا بندازه
معلم یعنی مهربونی های خانوم تاجبخشیان یعنی امیددادناشون یعنی معرفتشون.....
پاسخ: خیییلللی گلی گل گندمم! ممنونم عزیزم! دقیقا همینه که شما گفتی!


سارا
ساعت22:12---21 بهمن 1392
معلمی یعنی :تلفظ سیب !


یعنی :تنفس عمیق هوای دوست ! حبیب!



معلمی یعنی :کتابت لحظه به لحظه ی سرمشق عشق !



یعنی : شور ! شعف ! اشتیاق !عشق و عشق و عشق !



معلمی یعنی:ثانیه ثانیه شاگردبودن در محضر مهربانی !



یعنی : سفر از ضمیرزمینی  خود تا خدا ! خود آسمانی!



معلمی یعنی :گریستن بر لبخند نمایشی وتلخ چهره ای معصوم  !



یعنی :خندیدن خویشتن خویش با باران اشک برای تطهیر غم از دل مظلوم!



معلمی یعنی:نه فقط شمع بودن که پروانه شدن است !



یعنی :آباد کردن کوی دیگران است و خود ویرانه شدن است!



معلمی یعنی:ورود غم ِخود ! به کلاس ممنوع !



یعنی :پاشیدن دانه ي محبت به دل یک دوست یک هم نوع!



معلمی یعنی :دلی پر تلاطم ومواج اما چهره ای صبور وآرام !



یعنی:یعنی گزینش عشق !انتخاب بهترین و زیباترین نام!



ودر آخر 



معلمی یعنی : شاگرد اول مهربانی 



و 



تنبل ترین در کینه و نامهربانی



 



نویسنده : پرواز


پاسخ: قربونت برم ساراجون! متشکرم که قابل دونستی و دل نوشته ی قشنگت رو برام به یادگار گذاشتی! خودت میدونی که من این دل نوشته تو چقدر دوست دارم! بازم متشکرعزیزم


Kh
ساعت11:02---21 بهمن 1392
معلم هميشه مرهون محبت خدا


معلمي يعني تنفس درگلستاني پراز گل


پاسخ: معلم یعنی شما!!! معلمی یعنی لطف شما!!! که ما رو گل میبینید!!!


نرگس
ساعت20:51---20 بهمن 1392
سلام عزیزم..راستش من هر بار که به وبلاگ شما میام شدیدن دلم برای معلم خودم تنگ میشه...و البته عذاب وجدان میگرم بابت همه شیطنت هام!!هر جا هستن سلامت باشن و منم حلال کنن..همین..
پاسخ: سلام نرگس خانم. خیلی خوشحالم کردید اومدید. ممنونم. اگه دوست داشتید بازم بیایید خوشحال میشم. من خودم الان دلم برای معلم مهربونم یه ذره شده! دو هفته است ندیدمشون! دیگه تحمل ندارم! دارم دق میکنم! دیگه حرف زدن باهاشون هم فایده نداره واز دل تنگیم کم نمیکنه!!!! من این احساس شما رو وقتی میرم وبلاگ حانیه خانم به اسم "نرگس من" دارم!! آخه ایشون برای معلمشون مینویسن و البته به من و خانم تاج بخشیان عزیزم خیلی لطف دارن. دوست داشتید اونم ببینید. درضمن معلم ها هیچی از دانش آموزاشون به دل نمیگیرن! اینو ازخودم نمیگم! از رفتارهای خانم تاج بخشیانم میگم. دعا میکنم شما هم یه روز معلمتون رو پیدا کنید.


شهاب الدین
ساعت20:45---20 بهمن 1392
سلام علیکم...به نظرم جمله امام خمینی ره به طور کامل و جامع این واژه مقدس رو معنی کرده...خدا عمر با عزت به همه شون عنایت کنه...
پاسخ: سلام... ممنون. بله حق با شماست... ان شاءالله...


حانيه
ساعت12:47---20 بهمن 1392
معلم يعني...........
خانوم تاجبخشيانو و خانوم مختارزاده ي گلمون....البته همشون ها ولي اينا تكه اي از بهشتن به خدا مگه نه دختر مامان



؟؟؟؟
پاسخ:آره به خدا عزیزم. تکه ای؟! خانم تاج بخشیان من بهشته!! بهشت چیه اصلا؟! یه فرشتس! اصلا نمیدونم چیه؟! واژه ندارم بگم! کم آوردم! فقط یه دونس! عشقه منه! همه زندگیمه! اصلا همین یه دونه رو خدا آفریده فقط مال من!!! الهی من فداشون بشم که انقدر.......................


sepanta
ساعت19:44---19 بهمن 1392
معلم یعنی دوست
معلمی یعنی زندگی برای دیگران
پاسخ: عالی بود. ممنونم. وممنون که به وبم سرزدید.


sajjad
ساعت22:09---18 بهمن 1392
برای ارزش معلم همین بس که معلمی شغل انبیاست . . .
پاسخ: دقیقا!!! گل گفتی داداش!


زهرا
ساعت21:13---17 بهمن 1392
معلم یعنی عشق...معلمی یعنی ایثار و از خود گذشتگی...
پاسخ: عالیییییییی. ممنونم.


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:22---17 بهمن 1392
معلم یعنی سایه بان معرفتها، شاهکار مهربانی معلمی یعنی آیه های جاودانی
پاسخ: زیبا بووووود! متشکر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب