متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ازدواج همت

علی اکبر همت

به اوگفتیم که:«نمی خوای زن بگیری؟» گفت:«چرا نمی خوام؟» تعجب کردم، فکرنمی کردیم به این سادگی قبول کند که ازدواج کند. مادرش گفت:«ننه، کیو می خوای؟ بگوتا واست بگیرم.» گفت:«من یه زن می خوام که بتونه پشت ماشین بامن زندگی کنه.» مادرش گفت:«این دیگه چه صیغه ایه؟ پشت ماشین دیگه یعنی چی؟» گفت:«یعنی اینکه من بشینم جلو، اون هم عقب زندگی کنه، یعنی این.» مادرش گفت:«مادر، آخه کدوم دختری حاضره یه همچو زندگی داشته باشه؟!» گفت:«اگه می خواین من زن بگیرم، شرطش همینه که گفتم.»

اول فکر کردیم چون خانه ای برای تشکیل زندگی ندارد، چنین حرفی می زند، با برادرش خانه ای برای او ساختیم وگفتیم:«ما توی همین شهربرای تو زن می گیریم،  این هم خونه و زندگی. تو هرجا می خوای بری، برو وبه کارت برس.» گفت:«زن می گیرم که شریک وهمدم زندگی ام باشه وهرجامن می رم، اون هم باید دنبالم بیاد.» حرفش یک کلام بود.

مدتی بعدکه ازپاوه آمد، گفت:«کسی روکه دنبالش می گشتم، پیداکردم. برام ازش خواستگاری می کنین یانه؟» به اوگفتم:«به همین سادگی؟» گفت:« نه، همچین ساده هم نبود. بیچاره ام کرد تا بله رو گفت.» گفتم:«یعنی قبول کرد که پشت ماشین با تو زندگی کنه؟» خندید وگفت:«تا اونور دنیا هم برم، دنبالم میاد.» گفتم:«مبارکه.»

دختر مورد علاقه ی او از دانشجویانی بود که برای خدمت در مناطق محروم، شهر و دیار خود را رها کرده وعازم کردستان شده بود.

حاجی چند بار از او خواستگاری کرده، اما او جواب رد داده بود. درآخر نیت چهل روز روزه ودعای توسل کرده وباخودش عهد کرده بودکه پس از چهل روز، به اولین خواستگار جواب مثبت بدهد. درست شب چهلم، حاجی مجدداً از او خواستگاری کرده وجواب مثبت گرفته بود.

 

برگرفته از مجموعه کتاب های یاران ناب

7- برای خدا مخلص بود

خاطراتی از شهید محمد ابراهیم همت

به کوشش: علی اکبری

شادی روح امام وشهدا صلوات



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت20:13---18 بهمن 1392
آبجی یه وقت فک نکنی میام صلوات میفرستم و میرم..نخیر ! این مطالبی که شما میزاری نمیشه نخوند !!
پاسخ: این چه حرفیه؟؟!! شما لطف داری!! این از الطاف شهداست به شما.


sajjad
ساعت20:10---18 بهمن 1392
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 18 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:57 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب