متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزهای بدی در زندگی آدم می رسد،

که هیج کسی حتی نمی پرسد

"خوبی؟"

برای چنین روزهای بدی،

نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری

به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی

ونامش چه زیباست...

"خدا"

 

 

الان دقیقا تو روزهایی از زندگیم هستم که بدجوری بهش نیاز دارم!!!

خودش میدونه که تو روزهای خوب هم فراموشش نکرده بودم......



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:56---26 بهمن 1392
ای جونم خدا کنه هیچ وقت هیچ مشکلی نداشته باشی گلم فقط توکل کن گلمم
پاسخ: کارم از توکل گذشته!!! همه چی رو سپردم به خودش! مرسی از محبتت عزیز، خیلی گلی


گل گندم
ساعت19:02---24 بهمن 1392
خدایا دوستت دارم
مهناز جون حتما درک میکنی این حس امیدی که خیالت راحته میتونی به بزرگترین قدرت جهان تکیه کنی خیالت تخت ایشالا هرچی صلاحه زودتر اتفاق بیفته
پاسخ: ممنونم گل گندم عزیزم... چقدر ماهی شما... ان شاءالله! هرچی خدا بخواد! برام دعاکن مهربون....


زهرا
ساعت15:30---24 بهمن 1392
آبجی جونم غصه نخور...خدا همراهته همیشه...
ایشالا همه چی حل میشه...همونجوری که میخای...ممکنه یکم طول بکشه...ولی آخرش درست میشه...اگه نشد بدون هنوز آخرش نرسیده...


پاسخ: ممنونم زهراجون. میدونم عزیزم. منم همیشه امیدم به خودشه! دلم میخواد این دفعه آخرش زودتر برسه!!! وهمه چیز به خوبی تمام بشه!!! دعام کن آبجی...


ثنــای دوست داشتنی
ساعت10:32---24 بهمن 1392
ای بنده تو سخت بی وفایی/از لطف به سوی ما نیایی/هر دم که تو را دهم دردی/نالان شوی و به سویم آیی/هر دم که تو را دهم شفایی/ یاغی شوی و دگر نیایی.....
پاسخ: خدایا! خودت شاهدی که این بنده همیشه میاد پیشت!!! شاهدی که توخوشی و ناخوشی فقط تو رو داشته!!!!!


sajjad
ساعت10:22---24 بهمن 1392
عااااااالی بود آبجی

رضا
ساعت21:38---23 بهمن 1392
سلام
از وبت خوشم اومده لینکت کردم...سعی میکنم هر روز به وبت سر بزنم...به شرطی که اپ باشی
پاسخ: سلام. ممنون. چشم. خواستم لینکتون کنم، دیدم خودتون زحمت این کار رو هم کشیدید!!!! ولینک خودتون رو تو وبم ثبت کردید!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 11:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب