متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ای خدا  

تو این روزا که بی کسی شده تموم روزگار من 

تو هم نباشی با دلم ، دیگه تموم کار من

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:33---24 بهمن 1392
ای جمله بیکسان عالم را کس/ یک جو کرمت تمام عالم را بس/من بی کسم و کسی ندارم جــــــز تو/ یا رب به فریاد من بی کس رس
پاسخ: یا رب به فریاد من بی کس رس......


بهار
ساعت20:42---24 بهمن 1392
آهنگ قشنگی رو وبلاگت گذاشتی.
منم قالب وبمو عوض کردم بیا نظر بده
پاسخ:ممنونم. چشم. حتما میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:14 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب