متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

امیدوارم معلم مهربونمون دوست داشته باشن!!!

البته هنوز به دستشون نرسیده!!!

خانم جونم!

اگه دوست ندارید بگید پسش بدم!!

 


تولدتون مبااااااارررررررک


نظرات شما عزیزان:

♥♠بهاره♠♥
ساعت8:49---6 اسفند 1392
salam

az in postet kheyli khosham oomad

liike

movafagh bashi
پاسخ: سلام عزیزم. ممنون که اومدی. مرسییییییییییییییییی گلم.


Kh
ساعت16:41---29 بهمن 1392
دست شما ومريم گلم درد نكنه!

منم دلم براش خيلي تنگ شده!

هرجاهست بهش خوش بگذره!!

از هديه هاتون خيلي ممنون!
پاسخ: خواهش میکنیم! قابل نداشت! امیدواریم خوشتون بیاد! زود بهتون میرسونم مهربونم!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:22---29 بهمن 1392
به به مهناز جون ، خیلی زحمت کشیدیخوش به حال خانم معلمتون که همچین شاگردایی داره
پاسخ: زحمتی نبود!!!! خوش به حال من که خانم تاج بخشیانمو دارم!!!!


sajjad
ساعت15:58---29 بهمن 1392
حیف که من نمیتونم براشون کادو بدم..
پاسخ: شما همون جشنی که تو وبلاگت گرفتی بهترین هدیه است!!!!!!! واقعا ممنون! خیلی لطف کردی!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:50 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب