متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

وقتی به جای کلاغ در آن بازی کودکانه، گفتم: مامان پـر،

خندیدی و گفتی: «من که پر ندارم»

بزرگتر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی ...

به یاد مادرهای عزیزی که دیگه پیشمون نیستن ...


مادر



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:09---6 ارديبهشت 1393
خدایا همه چیزمو ازم بگیر فقط مادرمو نگیر..



به تنها کسی که در این دنیا دلبسته ام و نمیتوانم از او دل بگیرم مادرم است...
پاسخ: ان شاءالله همیشه سایه شون بالای سرت باشه گلم


fateme
ساعت20:03---4 ارديبهشت 1393
مامان جونمممم دوست دارم

˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت18:45---4 ارديبهشت 1393
نثار پاك ارواح تمام مادران مهـــــــــربوني كه ديگه نيستن...ديگه پيشمون نيستن!!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل...
پاسخ:اللهم صل علی محمد و آل محمد


لیلا
ساعت18:41---4 ارديبهشت 1393
سلام:

خدا را شکر سایه مادرم هنوز بالایی سرمه..........

اما برای آن مادرای که در بین عزیزانشان نیستن تا بچه هاشون سایه بزرگی و محبتشان را حس کنن اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــــم .....

تقدیم به روح آن بزرگ واران دوست داشتنی که هستی ما از وجود وبرکت نام مادرانه ی آنهاست.......
پاسخ: سلام. خداروشکر. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــــم


sajjad
ساعت12:30---4 ارديبهشت 1393
خیییییییییییییلی غمگین بوووووووووووووود ..خدایا سایشون رو از سرمون کم نکن
پاسخ: الهی آمین.........


Kh
ساعت22:59---3 ارديبهشت 1393
مادرم
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند …


Kh
ساعت22:58---3 ارديبهشت 1393
::

بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه !

اون یه نفر مادره …


پاسخ: آره خیلی.........!!!!!!


مریم
ساعت22:22---3 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جون!مطلب بسیار زیبایی نوشتین.مادرم عمرش و داده به شما ولی برای تمامی مادران سرزمینم آرزوی سلامتی و بهروزی دارم....موفق باشید.

راستی من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی،منو لینک کن....
پاسخ: سلام عزیزم. ممنون. خدا رحمتشون کنه! چشم حتما! به خدا از اول میخواستم این کار رو بکنم! فراموش کردم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:02---3 ارديبهشت 1393
به یاد تموم مادرهای مهربونی که پیشمون نیستند :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل



فرجهــــم
پاسخ: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:19 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب