متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   به نام اوکه مونس تنهایی است....

حرف دل یا شاید درد دل...

شروع سال 92 رو مشهد بودم. نمیدونم! شاید عیدی خدا بود! بعد از چندسال ودرست زمانی که احتیاج داشتم!

 شب آخر چون قرارشد بعد ازنماز صبح حرکت کنیم برای برگشت، آخرشب رفتم حرم.

خیلی حالم گرفته بود. دلم میخواست توحرم امام رضا(ع) بشینم وگریه کنم! تاوارد حرم شدم ناخودآگاه اشکام جاری شد!!!

وقتی داشتم میرفتم حرم به یه دوست عزیز پیام دادم : دارم میرم وداع! شب آخره حالم گرفتس!!

ایشون پیام دادن:...در بی قراری وداع که همیشه سخت است با دلی گرفته!  دل خستگان را هم یادکن.

.......

الان که ماه رمضان داره تموم میشه دقیقا همون حال رودارم!! بازم حالم گرفتس!! بغض عجیبی دارم! اما حرمی برای گریه کردن ندارم!!

الان هم به قول اون عزیز برای دل خستگان دعاکردم. برای همه کسانی که تواین ایام بهم التماس دعاگفتن ونگفتن، برای همه کسانی که باید دعامیکردم، برای همه مریضا، همه حاجت دارا، وهمه گرفتارا و..... خلاصه برای همه وبرای خودم دعا کردم.

برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج) هم خیلی دعاکردم!!! اما نمیدونم ایشون هم برای من دعاکردن یانه!؟؟

خلاصه از اول ماه رمضان تا حالا کلی دعاکردم وتواین ساعات آخر هم کلی دعا میکنم! خدایا اجابت کردنش باتو...

اما اصل مطلب اینکه الان هم دلم میخواد برم تو حرم امام رضا(ع) وگریه کنم! پر ازبغضم ودلم گریه میخواد!

دلم برای این مهمونی تنگ میشه! این مهمونی با همه سختی هاش شیرین بود ودوست داشتنی! خدایا بازم دعوتم میکنی؟؟؟!!!



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت21:21---22 مرداد 1392
منم مشهد میخوااام!!! دلم تنگ شده واسه وقتی که راه میرفتم و بلند بلند اشک میریختم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:7 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب