متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

این روز ها میشود فهمید
تحمل گرسنگی و تشنگی
چقدر آسان تر از این است
که یک دنیا حرف داشته باشی و نتوانی
روزه ی سکوتت را بشکنی

 

 



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت17:35---26 خرداد 1393
ای چاره ی درخواستگان ادرکنی
ای مونس و یار بی کسان ادرکنی
من بی کسم و خسته و مهجور و ضعیف
یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی

پاسخ:یا حضرت صاحب الزمان ادرکنی


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:49---26 خرداد 1393
ما با تو مقیم حرم یار شدیم
از حادثه ی عشق، خبردار شدیم
از لطف رقیه راه به جایی بردیم
از خویش گذشتیم و سبکبار شدیم

سلام مهناز عزیزم!میلاد بی بی حضرت رقیه(س) رو تبریک می گم
پاسخ: سلام عزیزم.... ممنونم..... منم به شما تبریک میگم


نرگس
ساعت12:01---26 خرداد 1393
... به حباب نگران لب یک رود قسم ،
و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،
غصه هم میگذرد ،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند .
لحظه ها عریانند ،
به تن لحظه ی خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز ...
********
مشکلات زندگی مانند جدول کلمات متقاطعن؛
برای حل آنها باید سراغ مشکلات کوچکتر رفت،
گاهی مشکلات بزرگتر خود به خود حل میشن
گاهی مشکلات نقطه تلاقی دارن...
گاهی به هم وابستن...
سلام عزیزم...غمگین نبینمت خانمی
پاسخ: سلام عزیزم.... ممنون از لطفتون و پیام های زیباتون....


همدل
ساعت11:37---26 خرداد 1393
چـــه ساده !!
دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده...به یک دلخوشی کوچک...
 به یک احوالپرسی ساده...به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر" یعنی تو را می فهمم...
... به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری! به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"
.. به یک وقت گذاشتن برای تو
به شنیدن یک "من کنارت هستم "... به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...
 به یک غافلگیری :به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه...به یک شاخه گل...
دل آدم گاهی...چه شاد است ...به یک فهمیده شدن درست !
 به یک لبخند! یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!
و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم دریغ میکنیم
و تمام محبت و دوست داشتنمان را گذاشته ایم کنار
تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم...!!!

پاسخ: فدای شما بشم من...... خییییییییلللللللی قشنگ بووووود...... یک دنیا ممنونم


حكيمه
ساعت7:41---26 خرداد 1393
زيبابود
پاسخ: مرسی عزیزم


Kh
ساعت0:40---26 خرداد 1393
برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور

برای آرزو میکنم که دوست داشته باشی

آنچه را که باید دوست بداری

و فراموش کنی

آنچه را که باید فراموش کنی

برایت شوق آرزو میکنم..

آرامش آرزو میکنم...

پاسخ:
متشکرم عزیزم....
امیدوارم آرامش مهمون همیشگی دل مهربونتون باشه عزیزمن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:6 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب