متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
http://upcity.ir/images2/47451659279560928412.jpg
 

 

هرچه که هستی بیا            توبه شکستی بیا 

  دوست نظر می کند                      نیمه شبان خلوت است  

مظهر هر رافت است                                     عاشق شوریده را 

 دوست نظر می کند                                                 ای شده غرق گناه

 

 

خواب گران تا به کی…..؟

چاره درد تو را دیده ی ­تر می­ کند  

 

هرچه که هستی بیا 

 گرچه که پستی بیا   

 بنده ی شرم گونه را  

 

دوست نظر می کند 

 توبه اثر می کند

 



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت12:49---28 خرداد 1393
پیامبر خدا صلى ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله فرمود :كسى كه از گناه توبه كند مانند كسى است كه گناهى نكرده است.(كنز العمّال)
پاسخ: ممنون خانم معلم مهربون


Behnaz
ساعت12:45---28 خرداد 1393
یارب ار نگذری از جرم و خطایم چه کنم؟
ندهی گر به در خویش پناهم چه کنم؟
گر برانی و نخوانی و کنی نومیدم
به که روی آرم و حاجت زکه خواهم چه کنم؟

پاسخ: ندهی گر به در خویش پناهم چه کنم؟


Kh
ساعت12:31---28 خرداد 1393

یَابنَ آدَمَ ، خَلَقتُ الأَشیاءَ لِأَجلِک وخَلَقتُکَ لِأَجلی . 
در حدیث قدسى آمده‏است:
«اى آدمیزاد!
همه چیز را براى تو آفریدم و تو را براى خودم آفریدم» .

پاسخ: هی خدااااااااجونم...


نرگس
ساعت12:28---28 خرداد 1393
هروقت مشکلی لاینحل برام پیش میاد که کسی قادر به حل اون نیست ناخودآگاه یاد خدا می افتم ...
یک نگاه به اعمال و کارها و رفتارم میندازم ...
جز شرمندگی چیزی نیست ...
خجالت زده و مضطرب و صدایی لرزان صداش میکنم ...
خدایا کمکم کن و به دادم برس ...
قول میدم رفتارم رو اصلاح کنم و گذشته رو جبران کنم ...
خدا ، خوب خداییه ... مشکل و گرفتاریم رو حل میکنه ...
ولی افسوس که من بد بنده ای هستم ...
روز از نو و روزی از نو ...
هیچ کس نمیتونه به عقب برگرده و همه چیز را از نو شروع کنه ولی هر کسی میتونه از همین حالا عاقبت خوب و جدیدی را برای خودش رقم بزنه خداوند هیچ تضمین و قولی مبنی بر این که حتما روزهای ما بدون غم بگذره خنده باشه بدون هیچ غصه ای یا خورشید باشه بدون هیچ بارونی، نداده ،ولی یه قول رو به ما داده که اگه استقامت داشته باشیم در مقابل مشکلات، تحمل سختی ها رو برامون آسون میکنه و چراغ راهمون میشه...
خدای خوبی داریم ...
آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد ...
و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد ...
آری خدای خوبی داریم ...
خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد،
با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد ...
مهنازم سلام.روزت بخیر.خوبی خانمی؟راسی یه سوال:خبر داری دلم برات خیلی تنگه؟برای شیطنتات؟
پاسخ: سلام عزیزم..... ممنونم ..... منم دلم برای شیطونی تنگ شده! اما الان اصلا حسش رو ندارم..... قول میدم جبران کنم.... شما شروع کنید... منم ادامه میدم....


مریم شیش تایی ها
ساعت11:13---28 خرداد 1393
من را لینک بکنید
پاسخ: شما که لینک شدید!!!!! چندبار لینکتون کنم؟؟؟؟!!!!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت9:33---28 خرداد 1393
خداوند همیشه به دیدنمان می آید ولی اکثر مواقع ما خانه نیستیم...

شهاب الدین
ساعت0:03---28 خرداد 1393
خدایا!

ما اگر بد کنیم، تو را بنده های خوب بسیار است.

تو اگر مدارا نکنی، ما را خدای دیگری کجاست؟
*******
هر روز با هم دعوا داشتند ولی زورش به او نمی رسید.
نمی دانست چه کند، با خودش گفت می روم شکایت می کنم...
کتاب مفاتیح را برداشت و آن را باز کرد:
«الهی الیک اشکو نفساْ بالسوء اماره...»
خدایا به تو شکایت می کنم از نفسم
پاسخ: ممنون. زیبا بود.


حكيمه
ساعت20:39---27 خرداد 1393
زيباااااااااابووووود
پاسخ: ممنوووونم


مریم شیش تایی ها
ساعت17:27---27 خرداد 1393
ممنون که سر زدی گلم
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم.... سعی میکنم بیشتر بیام....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب