متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


دلم فقط این تکه از بهشت رو میخواد.....

یا ضامن آهو........



نظرات شما عزیزان:

مریم شیش تایی ها
ساعت14:42---1 تير 1393
خیلی خوببببببببببه

کوثر
ساعت12:38---31 خرداد 1393
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
آخ که گفتی مهناز جون! چند وقته که
دلم تنگ امام رضاست.کاش الان اونجا بودیم.التماس دعا
پاسخ:السلام علیک یا علی بن موسی الرضا آره کاااااااش.....


شهاب الدین
ساعت23:30---30 خرداد 1393
قیصر امین پور

چشمه های خروشان تو را می شناسند
موجهای پریشان تو را می شناسند
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگهای بیابان تو را می شناسند
نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می شناسند
از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می شناسند
اینک ای خوب فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می شناسند
کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه های خراسان تو را می شناسند

ان شاالله که به زودی هم قسمت شما و هم ما بشه
پاسخ: ان شاءالله! شما که تازه اونجا بودید! به همین زودی دلتون تنگ شده؟؟!! پس من چی بگم؟!؟!؟!


Behnaz
ساعت19:44---30 خرداد 1393
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است
سلام مهناز جون
ان شاءالله قسمتمون بشه
پاسخ: سلام خانم معلم.... ان شاءالله


ماه بانو
ساعت19:09---30 خرداد 1393
ياعلي بن موسي الرضا بطلب
پاسخ: ياعلي بن موسي الرضا...


مریم
ساعت13:15---30 خرداد 1393
سلام مهناز جون!
چه تصویر زیبایی!!!
دلم خیلی تنگ امام رضاست.کاش الان اونجا بودم...التماس دعا لطفا.
پاسخ: سلام مریم خانم.... گویا همه دلتنگیم!!! یا امام رضا بطلب....


امیرمحمد
ساعت12:29---30 خرداد 1393
وای آبجی دلم هوای مشهد کرده دعا کن برام تا هرچه زود تر بروم
پاسخ: منم خیلی دلم میخواد برم! ان شاءالله قسمت همه آرزومندان بشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, ] [ 10:33 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب