متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عید قربان

 
قربانی میکنم در خود تمام منیت ها را، تمام آنچه که باعث دوری من از خود و خدایم میشود..
 
قربانی میکنم حسادت را، که مبادا به آنچه دیگری از من برتری دارد حسد بورزم..
 
قربانی میکنم حسرت را، که ذره ای من را از خود واقعی ام دور نکند و هرگز آهی نکشم برای داشته ها و نداشته هایم..
 
قربانی میکنم عشق را، که مبادا عشق دیگری در سر داشته باشم که فراتر از عشق من به معبودم باشد..
 
قربانی میکنم ترس را در وجودم، که با اشتیاق صد برابر در راه رسیدن به کمال قدم بگذارم..
 
قربانی میکنم وابستگی هایم را به این دنیای فانی؛ زیرا که میدانم هر چه در این مسیر سبک تر باشم رهایی ام آسان تر میشود..
 
من ایمان دارم که تمام این قربانی هایم، مرا به هدفم نزدیک تر میکنند و باعث میشود مرگی داشته باشم، سراسر پر از آگاهی..
 
باشد که روز عید قربان، من ؛ خود واقعی ام را بشناسم..
 
 




نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت10:28---14 مهر 1393
سلام مهناز جان.عزیزم با یه دنیا شرمندگی بخاطر تاخیرم؛عیدت مبارک
خوبی خانمی؟چه میکنی با دلتنگی؟بهت گفته بودم سوراخ جوراب مورچه چه اندازه ایه؟دلم اونقدری شده واسه خانوم
هی هر وق فرصت کنم میرم سایتشون نوشتهاشونو می خونم..هرچن بیان هم تا دید و بازدیداشون تموم شع و فرصت کنن بیان اینرنت کلی طول می کشه.خوشبحالت که می تونی زودتر ببینیشون.
دیدیشون این گلا رو هم از طرف ما تقدیمشون کن
می بوسمت خانمی.خدانگهدارت
پاسخ: سلام عزیزم. عیب نداره عزیزم. ممنونم
آخ! نرگس خانم! گفتید مدینه کردید کبابم!!!!
دلتنگی که چه عرض کنم؟! هیییییییییی!
ممنونم بابت لطف و محبتتون!
چشم.
مرسی عزیزم!


شهاب الدین
ساعت21:29---13 مهر 1393
و هاجر
هر چه
بالای سرنازنین تو
با چهره ی رنگ پریده
ونفس های خسته
انگورهای آویزان سراب را
تکان داد
آرام، نگرفتی!
با پاهای تشنه ات
چنان خراشی انداختی
به پیشانی زمین
که سالهاست ديگر
دست ،
جلوی صورتش نمی گیرد
قدمهای مغرورش را
شاد و باطراوت
بر می دارد
زمزم !
کمی آهسته تر!
ابراهیم بت شکن
درراه است
به او بگو:
بیاور
برای اسماعیل با صلابت
قرآن و
کاسه ی شعری
تا
ریشه های رفتن او
سبز شوند
به سوی قربانگاه!
(سها)
*******
سلام.شبتون به خیر.عرض تبریک بابت عید قربان.
از خانم تاجبخشیان خبر دارید؟کی تشریف میارن ان شاالله؟
بدجوری جاشون اینجا خالیه.ان شاالله با زیارت قبول و دست پر و سلامت برگردن.
التماس دعا.
پاسخ: سلام. شب به خیر. ممنون.
پاسخ: بی خبر نیستم! دقیقا مشخص نیست! جاشون که خیلی خالیه! ان شاءالله. ممنون


حكيمه
ساعت20:29---13 مهر 1393
عيدت مبارك گل من


ببخشيد اگه دير شد.










پاسخ: مرسی عزیزم. خودت گلی......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 10:55 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب