متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 
الا قیام قیامت به قامت مهدی
 
حیات عدل محیط زعامت مهدی
 
گرفته ملک جهان را کرامت مهدی
 
خجسته باد مقام امامت مهدی



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت19:24---13 دی 1393
سلام..........من این دوبیت شعر را خیلی دوست دارم.... از شاعری به اسم حامد عسکری
شعرش خیلی زیاده من خودم این دو بیت را انتخاب کردم

داغ داريم نه داغـی كه بر آن اخم كنيم

مرگمان باد اگر شكوه ای از زخم كنيم

ياد دادند به ما نخل ِ كمر تا نكنيم

آنچــــه داريــم ز بيگانه تمنا نكنيم.....


پاسخ: سلام. مرسی.خیلی قشنگه....


Kh
ساعت8:40---12 دی 1393
اسیر مانده ایم در ، بهانه های پاپتی

و میله های آهنین و عشق های ساعتی

حوالی نگاهمان دوباره صف کشیده است

صدای تیک و تاک غم ، شماره های صنعتی

امان از اشتباه های ناتماممان ، همان

تفاخر همیشگی به هیچ های قیمتی

میان قرن حادثه ، کجاست اتفاق عشق

نمانده در تسلط ، همان هبوط لعنتی

کسی نیامد از تبار انتظارمان ببین

که مانده ایم سخت در هجوم بی لیاقتی...

 

پاسخ: بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید


مریم شیش تایی ها
ساعت11:15---11 دی 1393
سلام به وب من هم سر بزنید به امامت رسیدن امام زمان را تبریک می گویم
پاسخ: سلام. عیدتون مبارک. چشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ] [ 10:42 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب