متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با توأم ای سهراب، ای به پاکی چون آب، یادته گفتی بهم تا شقایق زنده است زندگی باید کرد؟

نیستی سهراب که ببینی شقایق هم مرد، دیگه با چی کسی رو دلخوش کرد؟
یادته گفتی بهم اومدی سراغ من نرم وآهسته بیا تا مبادا ترکی برداره چینی نازک تنهایی من؟
اومدم آهسته، نرم تر از یک پرقو، خسته از دوری راه، خسته و چشم به راه.
یادته گفتی بهم عاشقی یعنی دچار؟
فکرکنم شدم دچار.
یادته گفتی بهم چه تنهاست ماهی اگه دچار دریا باشه، آره تنها باشه یار غم ها باشه.
یادته می گفتی گاه گاهی قفسی می سازم می فروشم به شما تا به آواز شقایق که در آن زندانی است دل تنهاییتان تازه شود؟
دیگه حتی اون شقایق که اسیر قفسه سايل یک نفسه نیست که تازگی بده این دل تنهایی مان.
پس کجاست اون قفس شقایقت، من و با خودت ببر به قایقت.
راست می گفتی کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود.
آره! کاشکی دلشان شیدا بود.
من به دنبال یه چیز بهترینم سهراب!
تو خودت گفتی بهم:" بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است."
  "رضا صادقی"
 
 

نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت22:24---11 اسفند 1392
بفرما چای آبجی.......
پاسخ: نوش جان....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:14 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب