متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکسها رو چون دوستشون داشتم گذاشتم !!

برای اطلاعات بیشتر درموردشون به این سایت مراجعه کنید:

www.hojat313.mihanblog.com



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت22:45---11 اسفند 1392
دلم میخواد این بی حجاب هارو خفه کنم !!..دلم میخواد اصلا بمیرن ، تا این همه جوان به گناه نیفتن !! ..من از وضع این جامعه بسیار دلگیرم.. شیوع بی حجابی در شهر تبریز بسیار زیاده..متاسفم که کاری از دستم بر نمیاد
پاسخ: خدایا! مهدی ما، امام مارا برسان! آن صاحب انتقام مارابرسان!


سوسکه سیاه
ساعت17:50---18 اسفند 1391
شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود!

نوشته بردل خونین رهبر
شهیدان زنده اند الله اکبر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:47 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب