متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/02/4561.jpg

*
سال خود را با بهترین ۷سین آغاز کنید:
سلام قولا” من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر
*

http://www.jahaniha.com/wp-content/uploads/2012/03/sms-noroz91_www.jahaniha.com_.jpg

سلام به همه ی دوستای حقیقی و مجازی!

احتمالا این آخرین متنی هست که تو سال 92 میذارم!!

میخوام از همه ی دوستان حلالیت بطلبم!

اگه با متن هام یا نظرام یا جواب دادن به نظراتون ناراحت ویا اذیتتون کردم منو ببخشید!

من یه عقایدی دارم که بهشون اعتقاد دارم!

ببخشید اگه به خاطر عقایدم با بعضی ها تند برخورد کردم!

الان نمیدونم کی ازم ناراحته!! اما از کسانی که به وبلاگم میان خواهش میکنم منو ببخشن!


برای همه تون بهترین ها رو آرزو میکنم!

لحظه ی تحویل سال منو یادتون نره!

برام دعا کنید!


نمیدونم دیگه کی مطلب میذارم؟؟!!

اما تعطیلات عید رو نیستم!

دوست دارم وقتی برگشتم، یادگاری های قشنگتون رو ببینم! البته اگه شماها هستید!!


با آرزوی سالی خوب و خوش و سرشار از موفقیت برای همه تون!

دوستتون دارم!

 

واین عکس مخصوص به خاطر "گل نرگس" توی عکس تقدیم به معلم عزیزم، خانم تاج بخشیان مهربونم، که از همه بیشتر ایشون رو اذیت کردم و از همه بیشتر هم ایشون باید منو ببخشن!!!

ببخشید گلاش کمه عزیزدلم!

 

خانم جونم! انقدر دوستتون دارم که اینجا کمه برای گفتنش!



نظرات شما عزیزان:

˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:14---17 فروردين 1393
خنکای یک عصر بهاری … کنار شاه بوته یاسی وحشی …

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد …
لطفا به خیالم بیا !


نرگس
ساعت10:41---16 فروردين 1393
سلام مهناز خانم.خوبی عزیز؟میبینم که شما هم مثل من نبودی این چند وقتو...پیش خودم گفتم حتما یه عالم پست جدید گذاشتی!دلم برات خیلی تنگ شده بودا!زود بیا با یه عالمه از اون پستای قشنگت...گل و بلبل و حرفای قشنگ قشنگ که به شدت موردنیاز است!
پاسخ: سلام عزیز. بله مسافرت بودم. منم دلم براتون تنگ شده بود!! چشم تو اولین فرصت حتما!


shima
ساعت13:07---11 فروردين 1393
سال نو مبارک مهناز جون
پاسخ: ممنون. سال نوی شما هم مبارک


زهرا
ساعت15:35---6 فروردين 1393
عیدت مبارک عزیزم...

التماس دعا
پاسخ: ممنونم گلم. محتاج دعا.... امیدوارم سال خوبی داشته باشی


جملات زیبا
ساعت10:23---3 فروردين 1393
سااال نوووو مبااااارک
پاسخ: ممنون. سال نوی شما هم مبارک


حكيمه
ساعت8:04---1 فروردين 1393


sajjad
ساعت1:10---1 فروردين 1393



صد مبارک به تو آن عید که فردا باشد / نوروز نوید وصل دلها باشد / امید که با فضل خداوند جلی / سال فرج مهدی زهرا باشد...با اهدای سلام بهاری و آرزوی توفیق برای شما آبجی گلم ، امیدوارم که دراین سال جدید هرچه آسایش ، هرچه آرامش دل ، هرچه لبخند قشنگ ، هرچه از لطف خداست تقدیم به شما ........نوروز فاطمی تون مبــــــاااارک
پاسخ: ممنونم داداشی. امیدوارم سال خوبی داشته باشی.... منم برات دعا میکنم:دراین سال جدید هرچه آسایش ، هرچه آرامش دل ، هرچه لبخند قشنگ ، هرچه از لطف خداست تقدیم به شما ...........


کوثر
ساعت1:06---1 فروردين 1393
سلام سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشید التماس دعا
پاسخ: سلام. ممنونم. همچنین. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم.


sajjad
ساعت1:05---1 فروردين 1393
عیدت مبارک آبجی ...
پاسخ: ممنون. ان شاءالله سال خوبی داشته باشی. من دیگه تا بعد از تعطیلات نیستم!!!! با آرزوی بهترین ها برایت


Kh
ساعت12:34---29 اسفند 1392

سجده ی عاشقانه، سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور

 

که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دخترعزیزم آرزومندم . . .

 

.

.

 

باز کن پنجره را ، که بهاران آمد / که شکفته گل سرخ ، به گلستان آمد

 

سال نو مبارک . . .

آقا امام زمان هميشه ياروياورت

 


پاسخ: هرعید تورا غرق صفا میخواهم/ هرروز تورا کامروا میخواهم/ از بهر تو و هرکه تو را دارد دوست/ آرامش خاطر از خدا میخواهم/ متـــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:44 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب