متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دامنه های دلتنگی تا دلــم رسیـــده است  

وقتـــی در سراشیبی خاطــرات

ســـرازیــر بی... تــو بــودن میشــوم

تهــی از حس شادی

تـــورا میجــــویم

یکبار دیگـــر

بر لحظه های من قــدم بگـــذار

که لبـــریز از شـــوق پرکشیدن شــوم

 

دوستتون دارم خانم گلم...



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت23:27---3 تير 1393
خدایا
راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را . . .

.

پاسخ: خدایا! دستم به آسمانت نمیرسد! تو که دستت به زمین میرسد، دست من و دوستانم را بگیر و بلندمان کن...... مرسی از حضور گرم و پرمهرتون.......


kh
ساعت22:46---3 تير 1393
دنیـــا منتــظـر لبــخــند شمــاس, پــس لــبخــند بــزنیــد ..
البته من بیشتر !!!!!!!!!!
پاسخ: شما که بخندیدو خوشحال باشید، منم خوشحالم!
ماه بانو خانم! دیدید عزیزم هم اومدن!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ] [ 17:27 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب