متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت19:05---15 اسفند 1392
نخیییییییر مثل این که حق با شماست....رفتم وبلاگش رو دیدم....خشم من رو برافروخت..بهش اخطار دادم تا 5 روز وبلاگش رو هک میکنم..و اگه به اخطارم گوش نکنه من این کارو خواهم کرد
پاسخ: باز دودقیقه نبودم، شما عصبانی شدی!!!! برو یه لیوان آب خنک بخور خوب میشی!!! خونسرد باش!!


sajjad
ساعت18:57---15 اسفند 1392
واقعا ؟؟؟؟ ..خییییلی ناراحت شدم ..پس شما چرا راهنماییش نکردی آخه؟؟؟
پاسخ: آخه نخواست!!! البته وبلاگش خیلی هم بد نبود!! یکی هم بود که راهنماییش میکرد، گویا بهتر از قبل شده بود!! اما یکی از متن هاش خانم معلمم رو بدجور ناراحت کرد! منم همون روز براش نظر گذاشتم، اما یه مدت آپ نبود! بعد از چند وقت دیروز بهش سرزدم، وقتی دیدم نظرم رو تایید نکرده، حذفش کردم! آخه مطلب هاش به دردم نمیخورد!! و بارفتن به وبش یاد ناراحتی اون روز معلمم میفتادم!! منم اگه دنیا رو بهم بدن، حاضر نیستم ذره ای معلم عزیزم رو ناراحت ببینم!!!


sajjad
ساعت17:43---15 اسفند 1392
آبجی مهناز شناسنامه لطفا..این آبجی عاطفه میخوان شما رو بشناسن..کارت ملی هم میشه هااا
پاسخ: دیگه شناخت! تمام شد رفت!! متاسفانه شناختمون دوام نیاورد و برخلاف تصور من وبشون به یه سمت دیگه متمایل شد!! اتفاقا همین دیروز لینکش رو حذف کردم!!!


عاطفه
ساعت0:06---10 مهر 1392
سلام لینکمو دیدم کمی تعجب کردم
من جنابعالی رو میشناسم؟
پاسخ:سلام. چند روز پیش بهم سرزدید. یه مطلب درباره شهید گمنام داشتم که گفتید کپی کردید. از وبلاگتون خوشم اومد، لینکتون کردم.


حكيمه
ساعت13:17---4 مهر 1392
بهت سر زدما يادت نره سر بزني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:24 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب