متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به یاد دوستان قدیم...

 

                          می کشمت سوی خویش            این کشش ازقلب ماست

قلب تو گر آهن است               قلب من آهن رباست
 
 
 
سلام عزیز مهربون ، اجازه هست بشم فدات
                          اجازه هست تو شعر من اثر بزاره خنده هات
اجازه هست بیای پیشم یکم بگم دوستت دارم
                          تو هم بگی دوستت دارم بارون بشم دل ببارم
اجازه هست خیال کنم تا آخرش
                         مال منی ؟؟؟!!!
 
 
 
در گذرگاه زمان، خیمه شب بازی دهر
        باهمه تلخی وشیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
   رنگ ها، رنگ دگر می گیرند
     وفقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ
دست ناخورده به جا می ماند...
 
 
 
 
لحظه ها درگذرند
آنچه امروز تو در قلک اندیشه ی خود می ریزی
استخوان بندی فردای تو را می سازد.
 
 
دوست بدار همچون پروانه دل سوخته ای که شعله ی نارنجی رنگ ولرزان شمع را می پرستند.
دوست بدار مانند مرغان سبکبالی که جفت خود را می جویند و به او دل می بندند.
 
 
 
عزیزم به چشمانت بیاموز              که هرکس ارزش دیدن ندارد
 
 
تنها بودم   بی تو تنهاتر شدم         
            آتشی افزوده بودم   بی تو خاکستر شدم
 
 
 
 
بیا در کوچه باغ سبز احساس
                                  شکست لاله را جدی بگیریم
اگر نیلوفری دیدیم زخمی
                                   برای قلب پر دردش بمیریم
 
 
 
 
زندگی جاده ای است که وقتی به انتهای آن می رسی نوشته شده است: "دور زدن ممنوع" !
پس تابه انتهای آن نرسیدی از مناظر اطراف لذت ببر.
 
 
 
"روزگارم برخلاف آرزوهایم گذشت."
 
 
 
اگر این دنیا آن جشنی نیست که فکرش را کرده بودی.....              " نگران مباش"
حال که به این میهمانی دعوت شده ای، تا میتوانی زیبا برقص!

"چاپلین"



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت22:27---11 اسفند 1392
به به به به....پست بسیار زیییییییییییییبایی بود..
پاسخ: ممنونم. یادش بخیر قدیما.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب