متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوست یعنی کسی که وقتی هست آروم باشی
و وقتی نیست چیزی توی زندگیت کم باشه…
دوست یعنی اون جمله های ساده و بی منظوری که میگی
و خیالت راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه
دوست یعنی وقت اضافه
یعنی تو همیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه…
دوست یعنی تنهایی هامو می سپرم دست تو
چون شک ندارم می فهمیش …
دوست یعنی یه راه دو طرفه٬ یه قدم من یه قدم تو
اما بدون شمارش و حساب و کتاب…
دوست یعنی من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده…

 

 
 
چه واژه ی قشنگیه دوست!!!
وقتی طعم دوست واقعی داشتن رو درک کرده باشی!!
از هین جا میخوام از تمام دوستان واقعیم که ازشون خیلی چیزها یاد گرفتم تشکر کنم!
وبگم:
دوستتون دارم خیلی زیاد...
 




نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت17:55---4 دی 1392
آره واقعا داشتن دوست خوب یه نعمت خیلی بزرگه.
پاسخ:خیلی نعمت بزرگیه!!! ممنونم که سرمیزنی بهارجون


مریم
ساعت11:51---3 دی 1392
عزیزمی میدونم همچین ادمیم

خواهش می کنم تشکر لازم نیست

افرین که قدر شناسی
پاسخ:حیف که دوستت دارم......!!! ممنون که سر میزنی عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, ] [ 10:57 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب