متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جمله های زیبا تقدیم به عزیزترین معلم دنیا که زیبایی ها را به من می آموزند

 

دنیا شامل بعضی ها نمی شه؛

بعضی ها خودشون یه دنیان؛

مثل شما!!!

خنکی پاییز را سنجاق کرده ام با دقت به روزگار احساسم...

آسمان آهسته می گوید: چه میل داری؟

لبخند می زنم ؛

واقعاً چه می خواهم؟!

فقط بودن و ماندن دوستانم در آسایش و آرامش!!!

بخشنده بودن پیش از آنکه توانایی مالی بخواهد؛

قلب بزرگ می خواهد!


 

برایم در ردیف کسانی هستی که به قول نیما:

 

«یادت روشنم می دارد!!!»

زندگی؛

عبور نفس ها نیست،

تداعی لحظه هایی است که به یاد خوبان

می گذرد!!!

آنان که زما دور ولی در دل و جانند

بسیار گرامی تر از آنند که دانند

وقتی مهربانی ات از دور این قدر نزدیک است،

حس می کنم جغرافیا، یک دروغ تاریخی است.

میمیرم اگردلت پرازغم بشود

یاچشم تومیزبان شبنم بشود

پاییزوبهار رابه هم می دوزم

یک نخ اگرازپیرهنت کم بشود.


 

باز باران بارید

خیس شد خاطره ها

مرحبا بر دل ابری هوا

هر کجا هستی باش 

آسمانت آبی

دلت از غصه ی دنیا خالی!!!

در زندگی هر کسی یک نفر هست .. ..
که مثل هیچ کـــــس نیست ….

من برایت چه بخواهم ز خدا

بهتر از این که خودش پنجره ی باز اتاقت باشد

عشق، محتاج نگاهت باشد

خلق، لبریز دعایت باشد

و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد

که همین نزدیکیست...!

و...

اگرتمام متن های زیبای دنیا را هم اینجا جمع کنم، نمی توانم زیبایی محبت های شما را توصیف کنم!

و هیچ کس نمی فهمد که شما برای من یعنی تمام زییایی

یعنی زیبایی تمام

 

 



نظرات شما عزیزان:

خديجه
ساعت22:33---14 دی 1392
نامت يكي از بيت هاي زيباي ديوان وجود من است !

ويادت زينت آلبوم هميشه خاطراتم!


پاسخ:متشکرم از لطف تون معلم عزیز و نازنینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 دی 1392برچسب:, ] [ 17:46 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب