متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خداوندا!

تو میدانی که من

دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت

دلم بین امید و نا امیدی میزند پر

میکند فریاد: خداوندا مرا مگذار تنها،

لحظه ای حتی



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت22:25---13 بهمن 1392

يا رب!!

گرچه هميشه با مني اما

يك بار هم وقتى منتظرت نيستم به سراغم بيا !!!!



بگذار خيالم ، غافلگير شود ..
پاسخ: خیلی زیبا بووود فرشته ی مهربونم. خدایا! نمیگویم دستانم را بگیر! عمریست گرفته ای! مبادا رها کنی!!!!


سارا
ساعت20:50---13 بهمن 1392
خدايا لحظه هايي تو زندگيه كه من خودم رو مديون تو مي دونم!
من اسم اون لحظه هاروگذاشتم هرلحظه!هميشه!!
پاسخ: متشکرم که با حضورت یه چیزایی رو یادآوری میکنی مهربون!!!


زهرا
ساعت15:28---13 بهمن 1392
عالی بود....

sajjad
ساعت13:11---13 بهمن 1392
میخواهم در این نظر راز ارتباط (خدا ، انسان و تنهایی) رو برای همه بیان کنم..ما در قر آن میخوانیم قل هو الله احد : او خدایی یگانه است ، در معنی این آیه اگر تفکر کنیم در می یابیم که خداوند تنهای تنهاست و هیچ مثل و مانندی ندارد..**پس تنهایی مختص خداوند است**..اما انسان ها که آفریده خداوند هستند ، موجودی ناقص هستند که آفریده ای کامل (یعنی خداوند) آن ها را آفریده است..پس هرگز نمیتوانند تنها باشند..برای همین است که تنهایی برای همه انسان ها با غم و اندوه و ناامیدی همراه است....***این عقیده شخصی خودمه ،از جایی هم کپی نکردم و از هیچ کتابی هم ننوشتم*****..امضا : سجاد صدر
پاسخ: خیلی تفکر کردی داداش سجاد!!!!!! خیلی زیبا بووووووود........... اما آقا سجاد میدونی چیه؟؟!!!! ما آدما اگر بخواهیم هم نمیتونیم تنها باشیم!!!! چون خدای مهربون هیچ وقت بنده هاشو فراموش نمیکنه و مارو تنها نمیذاره!!!!!!!!! تازه دوستامون هم هدیه های خدا هستن!!!! برای من که اینجوریه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, ] [ 11:19 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب