متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

پیام امام خوانده شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به فرماندهان سپاه و ارتش بگویید، چون گزارش دادند بعضی ها ناراحت هستند، میخواستم بگویم هیچ جای نگرانی نیست. البته من برای شهدا و شما دعا میکنم، ولی باید همه ی ما بدانیم که ما تابع اراده ی خداوند هستیم. ما از ائمه که بالاتر نیستیم. آنها هم در ظاهر بعضی وقت ها موفق نبودند. هم پیغمبر صلی الله علیه وآله، هم امیرالمومنین علیه السلام، هم امام حسن علیه السلام وامام حسین علیه السلام. ما که نسبت به مقام اینها چیزی نیستیم. عمده مشیت خداوند است که هرچه او بخواهد همان خوب است وچون عسل شیرین وباید با آغوش باز پذیرای آنچه او می خواهد باشیم و از هیچ چیز نگران نباشید. ومطمئن باشید که پیروزید. امروز هم پیروزید. اگر کار برای خدا باشد که شکست ندارد.

والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته

روح الله موسوی الخمینی  

تأثیر پیام امام آنقدر سریع و آنی بود که باور کردنش دشوار است. با خواندن هرجمله از پیام، مقدار زیادی یأس و نومیدی افراد برطرف می شد. پیام که تا انتها خوانده شد، نا امیدی ها و افسردگی ها، همه از بین رفت. افراد همه متحول شدند وروحیه ی عجیبی گرفتند، گویی در آن پیام اشعه ی حیات بخشی وجود داشت که نور امیدواری وتلاش وجان می تابانید. چهره ها باز شد و لبخندها برلب ها نشست.  وضع نیم ساعت پیش، ازبین رفته وگویی بارانی ازصفا وطراوت، کویر وجودها را از خستگی ودلمردگی شستشو داده بود وچنین چیزی به هیچ وجه امکان پذیر نبود مگر با نفوذ معنوی و تأثیر روحانی کلام امام بر رزمندگان!

 

برگرفته از مجموعه کتاب های یاران ناب

1- یاد امام وشهدا

خاطراتی از امام خمینی(ره)

به کوشش: علی اکبری

شادی روح امام وشهدا صلوات


نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت21:24---13 بهمن 1392
اللهم صلی علی محمد و آل محمد..آفریییییییییییییییییییییی ن آبجی مهناز
پاسخ: ممنون از لطفت......


Kh
ساعت20:47---13 بهمن 1392
بالي دهيد به وسعت آسمان مرا من هرچه مي كنم به شهيدان نمي رسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, ] [ 18:24 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب