متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسران - چند توصیه از بهجت عارفان ...

 

شادی روحش صلوات



نظرات شما عزیزان:

گل گندم
ساعت16:17---16 بهمن 1392
اللهم صلی علی محمدوال محمد

رضا
ساعت11:35---16 بهمن 1392
سلام وبلاگ زیبای داری من لینکت کردم توهم اگه دوست داستی لینکم کن
پاسخ: سلام. ممنون از لطفتون. من خیلی وقته که شما رو لینک کردم!!!!!


Kh
ساعت15:33---14 بهمن 1392
مردان خدا پرده پنداردريدند
يعني همه جا غيرخدا يارنديدند

روحشون شاد !!

اللهم صلّ علي محمد وآل محمد
پاسخ: اللهم صلّ علي محمد وآل محمد


sajjad
ساعت12:51---14 بهمن 1392
اللهم صلی علی محمد وآل محمد
پاسخ: اللهم صلی علی محمد وآل محمد


ثنــای دوست داشتنی
ساعت11:45---14 بهمن 1392
ریا کاران ریا را بس دگر بس/خداجویی ز تزویر نیست جز خس/هر آن پیشانی از داغی سیه شد/اگر تزویر نباشد چیست این پس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب