متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،  

خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد

ما چیزی که دلمون می‌خواد رو داشته باشیم . . .

 

 

قربونت برم خدا!!!

من تسلیم!!

هرچی تو بگی!!

بازم شکرت



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت16:30---16 بهمن 1392
عالی بووووود
آپم مهناز جان خوشحال میشم بیای
پاسخ:ممنونم. چشم. حتما میام


گل گندم
ساعت16:04---16 بهمن 1392
بله منم خیلی وقته تسلیم این قانون خداجونم شدم...همیشه اخرش خداجونم دلمو راضی کرده
پاسخ: خوش به حال شما! دعاکنید خدای عزیز دل همه مون رو راضی کنه!!!


sajjad
ساعت10:31---16 بهمن 1392
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااشقتممممممممممممم خداااااااااااااااااااا . . .

زهرا
ساعت22:05---15 بهمن 1392
قربون خدا...شکر..

ثنــای دوست داشتنی
ساعت21:00---15 بهمن 1392
کوله بارم بر دوش،سفری می باید،سفری تا ته تنهایی محض،هر کجا لرزیدی،از سفر ترسیدی،فقط آهسته بگو،من خدا را دارم
پاسخ: من خدا را دارم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:30 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب