متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گلهاش توی دستش بود,نشسته بود لب جدول
 
رفتم نشستم کنارش
 
گفتم:برای چی نمیری گلات رو بفروشی؟
 
گفت:بفروشم که چی؟
 
تا دیروز میفروختم که با پولش ابجیمو ببرم دکتر
 
دیشب حالش بد شد و مرد..
 
با گریه گفت:تو میخواستی گل بخری؟
 
گفتم:بخرم که چی؟
 
تا دیروز میخریدم برای عشقم..
 
امروز فهمیدم باید فراموشش کنم...!
 
اشکاشو که پاک کرد,یه گل بهم داد..
 
با مردونگی گفت:بگیر
 
باید از نو شروع کرد
 
تو بدون عشقت,من بدون خواهرم...


نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت17:29---17 بهمن 1392
آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم




شاید او تنهاتر از من باشد . . .


پاسخ: زیباست! دوستش دام...


sajjad
ساعت13:17---17 بهمن 1392
بسیییییییییییار زیبا بود و البته بسیااااااااااااااار غم انگیز
پاسخ: بله!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, ] [ 17:20 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب