متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مانسل...!

جایی نوشته بود ما نسل غیرت،

روی خواهر و روشنفکری روی دختر همسایه ایم،

نسل کادو های یواشکی،

نسل پول ماهانه ی وی پی ان،

نسل - شینیون - زیر روسری،

نسل خوابیدن با اس ام اس،

نسل درد دل با غریبه های مجازی،

نسل جمله های کوروش و دکتر،

نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس،

 

نسل سوخته،نسل من،نسل تو!

 
حالا من همین جا برایش می نویسم:

ما نسل غیرتیم!غیرت روی وطن،ناموس،دین

نسل نماز شب های یواشکی،

نسل پول ماهانه برای رد مظالم،

نسل - چادر - روی روسری،

نسل خوابیدن با نوای شورالحسین،

نسل درد دل با آقای غریب همیشه ناظر،

نسل جمله های آقا و شهدا،

نسل ترس از شیطان رجیم!

 

نسل جوانه زدن،نسل من،نسل تو!

 

یا صاحب الزمان! نمی گذارم اهالی عصری را که تو صاحبش هستی،

نسل سوخته بنامند!

نسل غربت بچه شیعه ها!....

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

برگرفته از وبلاگ حجاب تو، دوست خوبم مریم خانم گل



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت17:37---27 بهمن 1392
تواين دنياي پرآشوب شما نسل نوريد
وجودتون همواره به نور خدا روشن وتابان!
پاسخ: متشکرم معلم مهربونم. فدای شما معلم مهربون و دوست داشتنی بشم.....


sajjad
ساعت18:51---26 بهمن 1392
اللهـــــــــم عـــــــــــــــجل لولیـــــــــــــــــــک الفــــــــــــــــرج..

ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:45---26 بهمن 1392
مهناز جون زیبا بودخسته نباشی عزیزم
پاسخ: ممنونم مهربون. سلامت باشید.


مریم
ساعت15:40---26 بهمن 1392
مرسی عزیزم که ترویجش میدی فدات بووووووووووووس
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم. وظیفه است. اعتقاد خودم هم هست دیگه.....!!!


گل گندم
ساعت13:52---26 بهمن 1392
مهناز جونم عالی بود منم سعی میکنم با کارها و رفتارام کمک کنم تا دیگه کسی اسم نسلمونو نسل سوخته نذاره...البته نمیدونم هم نسلیم یانه؟
پاسخ: ممنونم عزیزم. آفرین دخترگل. بله که هم نسلیم. مگه چندسال تفاوت داریم؟؟!! فقط تو این چند سال یه کم عقاید تغییر کرده!!!! که اگه خدا بخواد ما تقریبا هم عقیده ایم! مگه نه؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:14 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب