متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هر چند کمی فرج تمنا کردیم 
آقا ز سر خویش تو را وا کردیم 
شرمنده ولی خلاصه تر می گوییم 
با واژه ی انتظار بد تا کردیم .....

 

گذشت جمعه ای ولی دعای ما نگرفت...

دعـــای ما نه ، بگو ادعای ما نگـــرفت...

اگر به یاد تو بــــودم چرا دلم نشکست...

چرا غروب رســـید و صدای ما نگرفت...


اللهم عجل لولیک الفرج

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت22:13---3 اسفند 1392
يامهدي!
به کنج سینه منزل کردی ای دوست / دلم را رهن کامل کردی ای دوست

دلم مستغرق دریای غم بود / مرا مهمان ساحل کردی ای دوست
پاسخ: یامهدی! دل به تو بستم وخلق رهایم کردند.... آخر عشق همین است همین تنهایی.....


sajjad
ساعت19:06---2 اسفند 1392
گی رفته ای زدل که تمنا کنم تو را / کی بوده ای نهفته که هویدا کنم تو را / غائب نگشته ای که شوم طالب حضور / پنهان نگشته ای که پیدا کنم تو را..
پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج


ثنــای دوست داشتنی
ساعت17:27---2 اسفند 1392
یکی از جمعه ها جان خواهد آمد/به درد عشق درمان خواهد آمد/غبار از خانه های دل بگیرید/که بر این خانه مهمان خواهد آمد........
پاسخ: اللهم عجل لولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب