متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقاجون دیگر نمی گویم بیا

چرا باید بگویم بیا !!؟؟

مگر نیامدی، مگر نبودی ؟؟؟

از این به بعد می گویم

آقا جون برگرد

غلط کردیم

برگرد..



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت19:25---10 اسفند 1392
سلام
ميدونم منظورت اينه كه شرمنده ي آقاييم

اگه ماهارو درحال گناه ببينه؟!

اگه دل مهربونشون بشكنه؟!

اما آقا سعي مي كنيم هموني كه ميخواي بشيم

خودت كمك كن
پاسخ: سلام..... ان شاءالله...... متشکرم که اومدید مهربونم....


sajjad
ساعت11:05---10 اسفند 1392
ازت دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...
پاسخ:آخ جون تولددددددددددددددد... اومدم


sajjad
ساعت23:29---9 اسفند 1392
من از بحث های مذهبی بسیار لذت میبرم..چون اطلاعات مذهبی مون هر چقد بیشتر شه میتونیم دین زیبای تشیع رو بیشتر بشناسیم...البته منظورم از بحث ، انتقاد بی جا نیست هاااا..منظورم بحث و گفتگو پیرامون یک موضوع مذهبیه..مثلا راجع به مهدویت یا نهضت عاشورا و یا خیلی بحث های مذهبی دیگه...ممنون از مطالب زیبات آبجی..
پاسخ: منم این بحثا رو دوست دارم!!! چون دقیقا حرف شما درسته و اطلاعاتمون بیشتر میشه!!! منم خیلی چیزا ازشما یاد گرفتم!!! ممنون ازشما!


مهناز
ساعت23:02---9 اسفند 1392
لازمه خودم هم اینجا نظر بذارم و از همه خواننده ها به خصوص آقا سجاد عذرخواهی کنم! بابت اشتباهی که تو تایپ این مطلب پیش اومده بود و دوبار نوشته شده بود! و وقتی من متن اول رو حذف کردم نظرات آقا سجاد هم حذف شد!!!! و حالا دوباره این نظرات زیبارو گذاشتم!
بازهم عذر میخوام


sajjad
ساعت22:57---9 اسفند 1392


دیگه چیزی نذاشتی برا گفتن آبجی..آفرین به این بصیرت.. اما منظور من این بود که مبادا خوانندگان این پست دچار تردید تو کرم و لطف اهل بیت داشته باشن که شما بهش اشاره کردی ..بازم آفرین ...اللهم عجل لولیک الفرج..
پاسخ: کوتاه میگفتم به عمق مطلب اشاره نمیشد!!!!! دیگه امکانات در همین حد بود!!! منم برای همین گفتم عمومی بگو که خواننده ها هم این نکته رو بدونن!!!! ممنونم بابت تذکر به جا و خوبت...!


sajjad
ساعت22:48---9 اسفند 1392
خب و اما بحثی راجع به این پست...آبجی اگه یادت باشه تو بخش های پله پله مهربانی به آسیب های دوران غیبت اشاره شده بود که یکی از آن ها خشن نشان دادن ظهور آقا بود..این پست هم یه جورایی می خواد بگه گناه ما باعث خواهد شد که امام زمان (عج) از ما رو برگردونه ، در حالی که اینطوری نیست..بلکه گناهان ما پرده ای ست که نمیتونیم آقا رو ببینیم (منظورم ملاقات حضوریه).. بسیاری از یهودی ها و مسیحی ها که از باور شیعه کافر هستند پس از ظهور به دین خدا ایمان می آورند و در سایه ی رحمت حکومت الهی بعد از ظهور زندگی خواهند کرد چه برسد به ما شیعیان که اعتقاد کامل به 14 معصوم داریم..روزهای خوش ما پس از ظهور آقاست چه گنه کار باشن شیعیان چه پاک..تونستم عمقِ مطلب رو برسونم آبجی؟
پاسخ: حق باشماست!!! اما من که میگم اعتقاد کامل به چهارده معصوم دارم، چقدر تو انجام کارها و اعمالم از اونا پیروی میکنم؟؟!!! درسته! تو مهربونی خدا و معصومینش شکی نیست!! یه شعر زیبا هست درباره امام حسین که میگه: ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش، ازبس که کرم دارد و آقاست حسین....!!! دقیقا اشاره به همین حرف شما داره!!! اونا خیلی مهربون تر از تصورات ما هستن!! اما من نمیدونم منظور نویسنده این متن چی بوده؟؟!!! ولی من منظورم از گذاشتنش این بود که امام زمان همیشه پیش ما هستن! به قول معلمم همیشه حضور دارن! با این که ظهور ندارن! اما گناهان ما باعث میشه آقا ازمون رو برگردونه!!! منظور از رو برگردوندن این نیست که فراموشمون کنه! معلمم همیشه لفظ بابای مهربان رو درباره امام زمان به کار میبرن! ببین، دیدی وقتی پدر مادرا از بچه هاشون ناراحتن، چه طور رو برمیگردونن؟؟!! یه جوری ناراحت میشن که بجه ها عذاب وجدان میگیرن!! چند وقت پیش تو برنامه سمت خدا جوونی نامه داده بود که خطایی کردم و بابام دید! هیچی بهم نگفت! فقط گریه کرد!! این کار باعث شده بود اون جوون عذاب وجدان بگیره!!! امام زمان هم همین کارو با ما میکنه!!! که دقیقا کارشناس اون برنامه همین تشبیه رو کرد!!! امام زمان هم وقتی دوشنبه ها و جمعه ها نامه اعمال ما به دستشون میرسه، گریه میکنن!!! این همون رو برگردوندنه!!! این معلومه که مارو فراموش نمیکنن! که اگه غیر از این بود، وای به حال ما!!!! اما ناراحت میشن! منظور از غلط کردم، برگرد اینه که دیگه کاری نمیکنم که باعث گریه تون بشه!!! نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یانه؟؟!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:07---9 اسفند 1392
تو که درد آشنای اهل دردی/ تو که دست کسی را رد نکردی/بگو حالا که دلهامان شکسته ست...دلت می آید آیا برنگردی؟
پاسخ: دلت می آید آیا برنگردی؟ ممنونم خیلی زیبا بود!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:17 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب