متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت10:04---12 اسفند 1392
الله تویی و ز دلم آگاه تویی/درمانده منم دلیل هر راه تویی/گر مورچه ای دم زند اندر ته چاه/ آگه ز دم مورچه و چاه تویی.....
پاسخ: خیـــــــلــــــــــی زیبا بود...... ممنونم


Kh
ساعت19:04---11 اسفند 1392
خدایا!
 


امروز هم ؛روز دیگریست


 


دم و بازدم زندگی ام از توست


 


نفسهایم از توست


 


ضربان قلبم از توست


 


نور چشمهایم


 


شنوایی گوشهایم


 


واینکه قدم می زنم


 


و فکر می کنم


 


و به زندگی ادامه می دهم


 


خدایا !


 


اینها را تو به من ارزانی کردی


 


اگر بخواهم استفاده ی نابجا ازین نعمات بکنم


 


چقدر ناسپاسی کرده ام


 


و شکر گزار نعمتهایت نبوده ام


 


گویند:شکرنعمت؛ نعمتت افزون کند


 


      کفر ؛نعمت از کفت بیرون کند


 


خدایا اگر شاکر نباشم


 


دچار عذاب وجدان می شوم


 


پس هماره مرا درین موضوع یاری کن


 


    فهیمه خراسانی



پاسخ: خدایا! هم خودت دوست داشتنی هستی، و هم هدایای زیبایی که به من عطا کردی! بهترین و دوست داشتنی ترین هدیه ات هم معلم مهربونمه!!! خدایا! سپاس! دوستت دارم!


Kh
ساعت18:51---11 اسفند 1392
خـــــــــدا را در خــــــــود پیدا کنید، چیزی در آسمان نیســـــــت.


پاسخ: در زمین عشقی نیست که زمینت نزند! آسمان را دریاب......


Kh
ساعت21:55---10 اسفند 1392
مــدعیــان رفــاقــت " ، هـر کـدام تـا " نقطــه ای " همراهنـد . عـده ای تـا " مـــرز مــال " ، عـده ای تـا " مــرز جــان " ، عـده ای تــا " مــرز آبـــرو " ، و همگــان تـا " مــرز ایــن جهـــان " . . تنهــا تـویـی کــه همـــواره می مـــانی " ای یگــانه پروردگــار مــن "... " الهــی و ربـی مـن لی غیــرکــــــ
پاسخ: الهــی و ربـی مـن لی غیــرکـــ متشکر از حضورتون


sajjad
ساعت13:45---10 اسفند 1392
الهی در سجده هایم خالصانه صدایت خواهم کرد..میدانم که بی جوابم نخواهی گذاشت...خدایا خودت گفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم شما..خدایا من برایت میخوانم : اللهم عجل لولیک الفرج..........خدایا مولایمان را برسان..............
پاسخ: چقدر زیبا بود!!! خدایا! تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری! شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن! اللهم عجل لولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:39 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب