متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

كاش روزي بنويسند به بقيع | يـــك فـراخــــوان كمـك طرح احداث ضريح
كاش روزي بنويسند به بقيع | جـــايزه فرشــــــچيان يـــك قطـعه عتيــق
كاش روزي بنويسند به بقيع | كارگران مشغول كارند كار احـداث ضـريح
كاش روزي بنويسند به بقيع | چـــنـــد روز مـانـــده بـــه اتــمــــام ضريح
كاش روزي بنويسند به بقيع | مهدي فاطمه مي آيد به تماشاي ضريح
كاش روزي بنويسند به بقيع | عـيـد امـسـال نـمـــاز صـــحـــن عـقيـــق
كاش روزي بنويسند به بقيع | فـلـش راهنـما مرقـد زهـــرا (س) شفيع

 



نظرات شما عزیزان:

جمشیدی
ساعت23:15---13 اسفند 1392
یا فاطمه من عقده دل وا نکردم/گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم/چشم انتظارم مهدی بیاید/تا تربتت را پیدا نماید





به ایام فاطمیه کم کم نزدیک میشیم السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)


وبلاگت خیلی خوبه انشاالله خودت هم به خوبی وبلاگت باشی به حق بانوی دو عالم صدیقه کبری
پاسخ: ممنونم. لطف دارید. مطالب وبلاگم حرف دل خودمه!!!! امیدوارم همین طور که شما میگید باشه!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت10:00---12 اسفند 1392
خییییییییییییلی زیبا بود مهناز جون ممنونتم
پاسخ: خیییییلی خوشحالم که همه متن هام رو دوست دارید..... شما مشوق خیلی خیلی خوبی هستید...... مرســــــــــــــــــــی..... راستی من انتقاد پذیر هم هستم!! اگه جایی لازم بود تذکر هم بدید! ناراحت نمیشم! خوشحال میشم بدونم عیب های کارم کجاست!!!


نرگس
ساعت10:42---11 اسفند 1392
سلام مهناز خانم.از همدردیت با عماد تشکر.خیلی زحمت کشیدی.حیف که شهاب نمیذاره الان به عماد نشون بدیم والا حتما حالش خیلی بهتر میشد.اما مطمئنم بعد ها هم که ببینه خیلی خوشحال میشه.خدا معلم شما رو هم بیامرزه و خانم تاجبخشیانو واست نگه داره.
پاسخ: سلام. ممنونم. خدا همه رفتگان رو به خصوص معلم های از دنیا رفته رو بیامرزه!!!!! منم امیدوارم عمادجان بتونه هرچه زودتر با این موضوع کنار بیاد و بپذیره!!! اما نرگس خانم من فکر نمیکنم این حال عوض بشه!!! شاید باهاش کنار بیایم، اما نمیتونیم فراموش کنیم، تازه شرایط عماد خیلی بدتر ازمنه!! عماد معلمی که الان معلمش بوده رو از دست داده!!! اما معلم من زمانی فوت کردن که دیگه معلم من نبودن! اما من هنوز با یادآوری این موضوع اشک میریزم...........!!!!


sajjad
ساعت18:39---10 اسفند 1392
لاییییییییییکککککککککککککککککک کک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب