متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 کاش مثل هوای تهران...

مثل دبستان های تهران...

گناه را چند روز تعطیل میکردم ...

آلوده که میشدهوای دلم چند روز تعطیل میکردم تا پاک شود..

گناه را چند روز تعطیل میکردم تا دوباره به حالت سالم برگردم ...

 
-------------------------
 
اینو تو یه وبلاگی نوشته بود!!
زیباست!!
اما من میگم چرا چند روز تعطیل کنیم؟؟؟؟!!!
نمیشه کلا گناه رو تعطیل کنیم؟؟؟؟؟؟؟!!!


نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت17:58---14 اسفند 1392
اگه تهران به دليل آلودگي هوا مدرسه و... تعطيل مبكنن شهر ما زواره بايد واسه ي گرما تعطيل كنن خفه شديم از گرما البته ما عادت كرديم

هرچي باشه بچه ي كويريم



متن زيبايي بود

ممنون
پاسخ: منظور از این متن چیز دیگه ای بود!!! اما ممنونم که درد دل کردی!!! راستی غیبتت داره جبران میشه ها!!!!


KH
ساعت14:15---12 اسفند 1392
خداوندا !
خسته ام !

از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاک…

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام !
پاسخ: خدای من خدایی است که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم!!!!!! خدایا دوستت دارم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت9:42---12 اسفند 1392


sajjad
ساعت22:55---11 اسفند 1392
هوای تبریز الحمدلله فوق العادس..خدایا شکرت
پاسخ: خدا رو شکر....


sajjad
ساعت21:51---11 اسفند 1392
میگن روزی یک تاجر خدمت امام صادق(ع) رسید و گفت : من میخواهم به یک سفر تجاری بروم اما اول میخواهم از شما مشورت بگیرم..امام فرمودند : به این سفر نرو که ضرر بسیار در آن نهفته است !! .....تاجر به حرف امام (ع) گوش نکرد و به سفر رفت...از قضا در آن سفر سود بسیار کرد !! وقتی از سفر برگشت خدمت امام رسید و گفت : آقای من شما عرض کردید به این سفر نروم که زیان بسیار در آن نهفته است اما من در این سفر سود بسیار کردم !! ..امام عرض کردند آیا در این سفر نماز صبحت قضا نشد؟؟ .گفت : بله ، نماز صبحم قضا شد..امام صادق (ع) فرمود : تو بسیار ضرر کردی................دوستان کمی تامل کنیم ، امام صادق (ع) در حدیثی فرموده اند : شیعیان مارا با اهمیت دادنشان به نماز بشناسید..
پاسخ: بسیار زیبا..... ممنون.... بله کاش به نمازمان بیشتر اهمیت دهیم که ان الصلاة تنهی عن الفحشا والمنکر.....


Kh
ساعت19:35---11 اسفند 1392
يامهدي


يا مهدي ادركني!!



 



دلم آرامشِ وارونه میخواهد



یعنی:



“ش م ا ر ا ”


پاسخ: یا مهدی ادرکنی......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:4 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب