متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خودم:

خدایا!

آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا

برسرزمین قلب دوستانم بباران!


خدایا!

هوای دوستامو بیشتر از همه و بیشتر از همیشه داشته باش!

خیـــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی دوستشون دااااااارررررررررم

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:19---14 اسفند 1392
فقط یه چیز...



اللهم عجل لولیک الفرج...



آقا بیاد همه چی درس میشه...
پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج...


حكيمه
ساعت15:09---14 اسفند 1392
خدايا

همه ي گمراهان را به را ه راست هدايت كن

مارو هم مواضبمون باش كه كج نريم

آپممممممممممممممممممممم

منتظرم
پاسخ: آمین. به به حکیمه خانم!!! اومدم...


fatemeh
ساعت11:47---14 اسفند 1392
خداوندا لحظه ای مرا به حال خودم وا مگذار...
پاسخ: آمـــــیـــــــــن!!!


جمشیدی
ساعت22:55---13 اسفند 1392
خدایا هرچی مریض تو مملکت اسلامی داریم شفاشون بده.من که تنم سالمه به یه مریضی کوچیک از پا درمیام اونا که کوچیکن چطوری این مریضیهای بزرگو تحمل میکنن.خدایا هرچی کودک سرطانی و ... داریم به حق صاحب الزمان شفا بده.آمین
پاسخ: الهی آمین...


ثنــای دوست داشتنی
ساعت7:54---13 اسفند 1392
گر پرده ز رخ باز نماید مهدی/ از خلق جهان دل برباید مهدی/ ای شیعه چنان منتظر مولا باش/ گویی که همین جمعه بیاید مهدی
پاسخ: گفتم که در فراقت عمریست بیقرارم/ گفت از فراق یاران من نیز بیقرارم/ گفتم به جز شما من فریادرس ندارم/ گفتا به غیر شیعه من نیز کس ندارم/


کوثر
ساعت22:22---12 اسفند 1392
اللهم عجل لولیک الفرج.....


پاسخ: آمین.... اللهم عجل لولیک الفرج.....


sajjad
ساعت18:15---12 اسفند 1392
اگه پروفایلمو خونده باشی نوشتم من نوکر نوکرای اهل بیتم !! پس به من نگو معلم آبجی !!..من لیاقت این کلمه مقدس رو ندارم خواهرم
پاسخ: خوندم!!!! منظورم از معلم اینه که نکته های کوچیک اما خیلی خیلی مهم رو از شما یاد گرفتم!!!!


sajjad
ساعت16:06---12 اسفند 1392
لطفا گچ رو بده من !! مرسی ممنون !!...من مینویسم : اللهم عجل لولیک الفرج.....
پاسخ: ممنونم..... آفرین!!!! زیباترین دعا..... بذار خودمم بنویسم: اللهم عجل لولیک الفرج..... ممنون که به آبجیت کلی درس یاد میدی!!!!!! آقا معلم....!!!


KH
ساعت15:01---12 اسفند 1392
خدایا:
همیشه در ذهن من باش،

وقتی که از خواب بیدار میشوم

سراسر روز بر من بتاب،

بگذار هر دقیقه زمانی باشد برای همنشینی با تو ....

( آن را که تویی چاره بیچاره نخواهد شد )
پاسخ: آمین...... متشکر معلم مهربونم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:54 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب