متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  یوسف میدانست تمام درها بسته هستند

اما بخاطر خدا حتی به سوی در های بسته دوید،

و تمام در های بسته برایش باز شد

اگر تمام در های دنیا هم برویت بسته بود،

بدو،چون خدای تو و یوسف یکیست..

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:20---17 اسفند 1392
لایکککککککککک
پاسخ: مرســـــــــــــــــی عزیزم....


Kh
ساعت22:14---17 اسفند 1392
غم عشق الهي منظورم بود كه جايگاهش در دل دوستان خداست ونه هر دلي!!!!!
تا ديو نفس دردرون انسان حكومت مي كند فرشته ياد خدا

جايگاهي ندارد


پاسخ: آها!!!!! ببخشید! آخه تو متن من خبری از غم نبود!!! تعجب کردم!! بله درسته!!! شما که تو دلتون فقط خداست..... برای منم دعا کنید اینجوری بشم!!! البته خیــــــــــلـــــــــــی دوستش دارما!!! خدارو میگم....


حكيمه
ساعت18:27---17 اسفند 1392
خييييييييييييييييييليييييييييي ييي زيييببببااااااااااااا بوووووووووووووووود


لاااااااااااايك
























پاسخ: ممنونم عزیزم


Kh
ساعت18:10---17 اسفند 1392

غمش را غیر دل سرمنزلی نیست

ولی آن هم نصیب هر دلی نیست

خدانصيب كنه!!!


پاسخ: ببخشید غم چی رو؟؟؟؟؟؟!!!!!!! الهی قربونتون برم، این دفعه واقعا متوجه منظورتون نشدم!!!؟؟؟؟؟


سَعيد
ساعت12:11---17 اسفند 1392
لايـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــك خيلي زيبا بود آفرين...
پاسخ: خیلی ممنون.


سَعيد
ساعت12:10---17 اسفند 1392
درخودنگاه می کنم تاببینم که خطا کجاستـــ ،


بعد ازکمی تامل و قدری سکوتـــ



پی میبرم آنجا که خالی ازتوستـــ ، خطاستـــ ….! راستي آبجي آپم يه سر بزن وقت كردي
پاسخ: خدایا! آنکه تورا دارد چه ندارد؟! وآنکه تو را ندارد چه دارد؟!


نرگس
ساعت11:51---17 اسفند 1392
مهناز جان سلام.اول عید دیروزت مبارک.بعدشم چه مطالب زیبایی میذاری.واقعا میگما!موفق باشی
پاسخ: سلام عزیزم. خیلی ممنونم. لطف دارید. زیبا میبینید....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت10:26---17 اسفند 1392
بسیار زیبا مممنون از پستای قشنگتون مهناز جون :
پاسخ: ممنون از شما دوست باوفا که همیشه سرمیزنید!!!!


sajjad
ساعت10:02---17 اسفند 1392
آبجی چه جمله زیبا اما مهمی گفتی ..آفرین!!!
پاسخ: من نگفتم که!!!!! من فقط نوشتمش!!! ممنونم........ آره خیلی قشنگه!!!! خودم خیلی دوستش دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:56 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب