متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  خدایا من یقین دارم

              هرکه دلش هوایی "تو"  شد

                                   تو هوایش را داری...

 

 

 

فَاللّهُ خَيْرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ (یوسف،64)

 

پس خدا بهترين نگهبان است، و اوست مهربانترين مهربانان.



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت14:25---21 اسفند 1392
لااااااااايك
آپم
پاسخ: ممنون. میام


sajjad
ساعت6:41---20 اسفند 1392
یا ارحم الراحمین.....

مریم
ساعت18:18---19 اسفند 1392
اجی آهنگ وبلاگت خیلی قشنگه گلممممم
پاسخ: ممنون عزیییییییزم. صفات و پاکی بانو فاطمه زهرا(س) زیباش کرده!!! ازبابت پیام های زیباتون ممنونم عزییییییییییزم....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:52---18 اسفند 1392
جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم / رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست...
پاسخ: خداجونم دوستت دارم....


fatemeh
ساعت16:31---18 اسفند 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:9 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب