متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







برسرآتش تو سوختم ودود نكرد/

آب برأتش تو ريختم وسود نكرد/

آزمودم دل خود را به هزاران شيوه/

هيچ چيزش به جز از وصل تو خشنود نكرد/

با تشکر از معلم مهربونم

 

واین هم متن کاملش:

غزل غم یاراز:

مولانا

برسر آتش تو سوختم ودود نکرد

آب برآتش تو ریختم و سود نکرد

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه

هیچ چیزش بجز از وصل تو خوشنود نکرد

آنچه از عشق کشید این دل من، کُه نکشید

وآنچه درآتش کرداین دل من سودنکرد

گفتم این بنده نه درعشق گرو کرد دلی

گفت دلبرکه بلی کرد، ولی زود نکرد

  گرچه آن لعل لبت عیسیِ رنجورانست

دل رنجور مرا چاره بهبود نکرد

جانم از غمزه تیرافکن تو خسته نشد

زانکه جز زلف خوشت را زره و خُود نکرد

نمک و حُسن جمال تو که رَشک چمن است

در جهان جز جگر بنده نمک سود نکرد

  کین خموش باش که گنجیست غم یار و لیک

وصف آن گنج جز این روی زراندود نکرد

  کین خموش باش که گنجیست غم یار و لیک

وصف آن گنج جز این روی زراندود نکرد



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت18:24---23 اسفند 1392
الان کامش رو خوندم بسیار زیبابود
پاسخ: ممنونم. لطف خانم معلم بود دیگه.... متشکر از ایشون....


sajjad
ساعت1:23---23 اسفند 1392
لاااااایک !!! ..اما من حتی مطلب رو نخوندم..چون الان بدجور خوابم میاد !!!!!!
پاسخ: دستت درد نکنه!!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت13:46---22 اسفند 1392
خبر کن ای ستاره یار ما را / که دریابد دل افگار ما را / خبر کن آن طبیب عاشقان را / که تا شربت دهد بیمار ما را...........مهناز جون سلام ، پستتون خیییییییییلی زیبا بود خیــــــــــلی ممنونم
پاسخ: سلام عزیزم. لطف دارید! شعرهای شما هم زیباست!!! متشکر از معلم عزیزم که باعث شدن من این شعر زیبا رو پیدا کنم!!!


Kh
ساعت10:58---22 اسفند 1392
سلام
عالي بود

متن كاملش اينه گلم







بر سر آتش تو سوختم و دود نکرد / آب بر آتش تو ریختم و سود نکرد



آزمودم دل خود را به هزاران شیوه / هیچ چیزش بجز از وصل تو خشنود نکرد



آنچه از عشق کشید این دل من، کُه نکشید / و آنچه در آتش کرد این دل، من عود نکرد



گفتم این بنده نه در عشق گرو کرد دلی / گفت دلبر، که بلی کرد، ولی زود نکرد



آه، دیدی که چه کردست مرا آن تقصیر / آنچه پشّه به دماغ و سر نمرود نکرد



گر چه آن لعل لبت عیسی رنجورانست / دل رنجور مرا چاره ی بهبود نکرد



جانم از غمزه ی تیرافکن تو خسته نشد / زانکه جز زلف خوشت را زره و خود نکرد



نمک و حسن جمال تو که رشک چمن است / در جهان جز جگر بنده نمکسود نکرد



هین خمش باش که گنجیست غم یار، ولیک



وصف آن گنج جز این روی زراندود نکرد


پاسخ: سلام عزیزم! ممنونم مهربونم! اما متاسفانه من نظر شما رو الان دیدم و متن کاملش رو از اینترنت گرفتم!!! به هر حال یک دنیا ممنونم... خیلی محبت کردید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:46 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب