متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

فاطمیه آمد و آن مونس وهمدم کجاست؟

شمع می پرسد زپروانه گل نرگس کجاست؟

در عزای مادرت یابن الحسن یکدم بیا!

تا نپرسد این جماعت، بانی مجلس کجاست؟

 

ایام فاطمیه تسلیت

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت1:35---27 اسفند 1392
باشع عصبانی نشو ناراحت میشم آبجی ..ببخش اگه عصبانیت کردم
پاسخ: عصبانی نشدم که!!!! گفتم داری عصبانیم میکنی!!!! که نکردی!! ناراحت نشو دیگه!!


sajjad
ساعت9:50---26 اسفند 1392
منم میخوام اینجوری بنوووووووووووویییییییییییییسمم مممممم
پاسخ: دیگه داری عصبانیم میکنی!!!!!!!!!!!!! اینجوری بنویسی که چی بشه؟؟؟؟؟!!!!!! چه فرقی میکنه؟؟؟؟؟!!!!!!


sajjad
ساعت23:59---24 اسفند 1392
چطور با فونت درشت نوشتی آبجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: ای وای دوبارهههههههههههههه؟؟؟؟؟!!!! باور کن من اینجوری ننوشتم!!! اصلا متن نظرش هم اینجوری نیود!!! وقتی جواب دادمو ثبت پاسخ رو زدم، اینجوری شد!!! خودمم نمیدوووووووووووووووونم!!!!!!!!


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:03---24 اسفند 1392
لايــــــــــــــــــــــك... يا زهــــــــــــــرا...
پاسخ: یازهرا...... ببخشیدا اما آقا سعید اگه از کلمه لایک استفاده نمیکردید بهتر نبود؟؟؟!!!! این مطلب به اسم ائمه متبرک شده!!!


حكيمه
ساعت18:29---23 اسفند 1392
ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا تسليت باد...
پاسخ: ایام فاطمیه تسلیت..... التماس دعا....


sajjad
ساعت18:26---23 اسفند 1392
یا زهرا
پاسخ: یا زهراااااااااااااا.......


kh
ساعت15:48---23 اسفند 1392



از فاطمه اكتفا به نامش نكنید



نشناخته توصیف مقامش نكنید



هر كس در او محبت زهرا نیست



علامه اگر هست سلامش نكنید
پاسخ: عمريست رهين منت زهرائيم مشهور شده به عزت زهرائيم مُرديم اگر به قبر ما بنويسيد ماپير غلام حضرت زهرائيم .................... وقتی مردم روی قبرم بنویسید.... من دلداه ی حضرت زهرایم.............. من دلداده ی حضرت زهرایم..........

ثنــای دوست داشتنی
ساعت12:53---23 اسفند 1392
خیمه نشین فاطمه دلم برات پر می زنه / اسم قشنگت آقاجون هر تپش قلب منه / دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه / ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه....
پاسخ: زمین دلتنگ ومهدی بی قرار است/ فلک شیدا پریشان روزگار است/ دلا آدینه شد دلبر نیامد/ غروب انتظارم سر نیامد/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:40 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب