متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آتشي نمى سوزاند "ابراهيم" را ،

و دريايى غرق نمي کند "موسى" را ؛

کودکي، مادرش او را به دست موجهاى "نيل" مي سپارد ،

تا برسد به خانه ي فرعونِ تشنه به خونَش ؛

از اين "قِصَص" قرآنى هنوز هم نياموختي؟!

که اگر همه ي عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند ،

و خدا نخواهد ؛

نمي توانند ...

او که يگانه تکيه گاه من و توست !

پس ؛

به "تدبيرش" اعتماد کن ،

به "حکمتش" دل بسپار ،

به او "توکل" کن ؛

و به سمت او "قدمي بردار" ،

تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشيني...

IMAGE635132780252851754.jpg


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت20:15---20 فروردين 1393

پاسخ: ممنونم


لیلا
ساعت15:07---20 فروردين 1393
سلام:

بسیار زیبا بسیار زیبا

خدایا من از این فاصله دلگیرم فاصله ای توبه من کوتاه آما فاصله من به تو چقدر طولانیست


پاسخ: خدایا! دلم را به خودت نزدیک کن!


fateme
ساعت23:11---19 فروردين 1393
خیلی زیبا بود ممنون
پاسخ: لطف داری! ممنون ازشما دوست باوفا!


شهاب الدین
ساعت20:53---19 فروردين 1393
سلام.شبتون به خیر..متن زیبایی بود و.زیباتر میشد اگه در ادامه اش,شما هم مینوشتید..از همونایی که میفرمایید حرف دلتونه..
پاسخ: سلام. ممنون. چیزی به ذهنم نرسید! وگرنه مینوشتم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:21---19 فروردين 1393
خدای را باید شناخت



که اوست دهنده ی بی منت



اگر همه بستانند او بدهد



و چون او بدهد کس نتواند بستاند....
پاسخ: خداجون! شکرت


Kh
ساعت19:07---19 فروردين 1393
هرچه میکشیم وهرچه برسرمان می اید

از نافرمانی خداست

*شهید حاج حسین خرازی*

پس خدايا توكل به خدا
پاسخ: تاخدا هست به خلقش چه نیاز؟! میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, ] [ 17:50 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب