متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گر نگهدار من آن است که من میدانم/  شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد


امروز با معلمم داشتیم درباره یه موضوعی صحبت میکردیم، بین حرفام برای مثال گفتم خب فلانی خیلی خوبه! الان کوچیکه ولی اگه درست هدایت نشه معلوم نیست بزرگ بشه چی میشه؟!

معلمم گفتن خدا خودش این جور آدما رو حفظ میکنه و هواشونو داره!!!

گفتم آره! اما این که آدم توچه شرایطی زندگی میکنه هم مهمه!!!

گفتن خدایی که ازحضرت موسی تو دربار فرعون محافظت میکنه! ما رو هم میتونه حفظ کنه!!!

با تردید!!! متقاعد شدم!

وقتی اومدم اینترنت و نظر نرگس خانم رو بابت متن دیروزم دیدم! یاد مکالمات چند دقیقه پیشم با معلمم افتادم!!!

در جواب نرگس خانم نوشتم: حواسم بهش هست چون همیشه حواسش بهم بوده!!!

و واقعا همین طوره!

و خدا تو همه لحظه های زندگیم، هوامو داشته!!!

با تمام مشکلاتی که دارم، همدمم خودشه و دوستانی که دارم رو هم خودش برام انتخاب کرده!!! وواقعا من تو انتخاب دوستام نقشی نداشتم!!!

خیلی وقتا اعتراض کردم و حتی به قول خودم دعوا هم کردم!!! اما همیشه بهم ثابت کرده که حواسش بهم هست!

وبه قول ما گوشمو کشیده و گفته: مگه نگفتم که ازرگ گردن بهت نزدیکترم؟؟!!

ونحن اقرب الیه من حبل الورید...

 

خدایا!

ببخش............

واین بار هم بهم ثابت کن هوامو داری ................



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت8:26---29 فروردين 1393
خداوندا!

نام تو دعای مستجاب باران ، هر بار که تو را خوانده ام ، باریده ام …

سلام دختر گلم

خوبي وقشنگيه اين دل نوشته هات اينه كه خيلي ساده ست اما. عميقا آدمو به فكر فرو مي بره وتاثير گذاره

خداقوت
پاسخ: ای خدااااااااااااااا سلام معلم مهربونم. ممنونم. هرچی بلدم ازشما یاد گرفتم! این توکل ها هم که همش اثر دوستی با شماست!!! حرفاتون بهم انرژی میده!


نرگس
ساعت13:01---26 فروردين 1393
سلام مهناز خانم عزیز...این بحثها به خودی خودش خیلی شیرینن،به قول شهاب کشف سنت خدا هم جزو کشفای عملیه،اما با عزیزی مثه خانم تاجبخشیان بحث کنی دیگه عسلن!راستی بازم بنویس..ایندفعه یه کم بیشتر از جزئیاتش بگو...خیلی خوبه..

یه چیزی هم بگم؟از اونجایی که به شدت کنجکاو تشریف دارم خیلی،متوجه نشدم شهاب جان از چه بابت از شما تشکر ویژه کرده،هر چی هم فکر کردم به نتیجه نرسیدم،دست آخر زنگ زدم ازش پرسیدم:چون شما اسم منو نوشته بودین و در واقع منم جزئی از خاطرتون بودم،ذوق کرده بوده!ولی روشم نشده بگه کامل!!

موفق باشی گلم
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. ببخشیدا!!! اما جزئیاتش دیگه خصوصیه!!! نمیشه همشو گفت!! همین رو هم اول از خانم تاج بخشیان نازنینم اجازه میگیرم بعد مینویسم!!! شوخی کردم ایشون که خیلی ماهن! فداشون بشم! اما چشم سعی میکنم تاجایی که امکانش باشه بگم!! بعدهم، خیلی ممنون که جواب سوال منو دادید و کنجکاوی منم برطرف کردین!! چرا روشون نشده؟؟!! خداروشکر که خوششون اومد وناراحت نشدن!! نگران بودم یه وقت ناراحت نشید که بدون اجازه اسمتون رو آوردم!!!


لیلا
ساعت12:22---26 فروردين 1393
سلام

هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد ، او گدایی است که حاجت ز گدا می طلبد...................

نرسد دست تمنا چو به دامان شما ، میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما ، از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست ، نیمه جانی ست در این فاصله قربان شما
پاسخ: سلام. زیبااااااااا بود. ممنونم


sajjad
ساعت21:00---25 فروردين 1393
خب چون سرنوشتم تو این روزها قراره رقم بخوره !!!! شدیدا محتاج دعای محبین اهل بیتم
پاسخ: خب این که داغون بودن نداره!!! فتوکل علی الله وهو یحب المتوکلین.... مطمئن باش بهترین رو برات رقم میزنه!! حتی اگه تو این امتحان قبول نشی!!! شک نکن بهترش رو برات سراغ داره!!!


شهاب الدین
ساعت20:55---25 فروردين 1393
سلام ..خسته نباشید..مطالبتون واقعا فوق العاده بود..من خودم خیلی برام لذت بخشه فهمیدن تصمیمات خدا درباره خودم.همینطورم شنیدن و خوندن تجربیات دیگران برام جالبه..ممنونم.یه تشکر ویژه هم .......بابت ؟؟؟

اهالی بهشت چهارنشانه دارند:
1)روی گشاده
2)زبان نرم
3)دل مهربان
4)قلب بخشنده
امام صادق(ع)
تقدیم به شماکه اهل بهشتید.
پاسخ: سلام. ممنونم ازلطفتون. فقط کافیه بخواهیم! خودش بهمون ثابت میکنه که همیشه کنارمونه! شما هم ازاین تجربه ها کم نداشتید!! ممنون بابت حدیث زیباتون! اما منظورتونو ازتشکر ویژه نفهمیدم!!!؟؟؟


زهرا
ساعت20:44---25 فروردين 1393
خیلی خوشبحالته آبجی جونم...ایشالا بتونی ایمانتو حفظ کنی و البته بیشتر هم بشه...برا منم دعا کن..
پاسخ: همه ی ما که خدارو داریم خوش به حالمونه!!! ممنونم. ان شاءالله! محتاجم به دعای دوستان پاکی مثل شما! چشم


ماه بانو
ساعت18:23---25 فروردين 1393
سلام مهناز جون

پست *هنوز هم نياموختي *تاييد كننده ي خاطره ي ساده اما قشنگته!


پاسخ: سلام دوست نازنینم. چرا زحمت کشیدید؟! شما خودتون گلید! همین که میاید؛ وبلاگم گلبارون میشه. بله حق باشماست. متشکر از تذکرتون! خوب حواستون به همه چیز هستا!!! حقا که شایسته معلمی هستید!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:21---25 فروردين 1393
آرزو دارم بهاران مال تو



شاخه های یاس خندان مال تو



ساده بودن های باران مال تو



آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو...
پاسخ: چه دعای زیبایی! خیلی ممنونم آبجی الهه!


sajjad
ساعت1:04---25 فروردين 1393
ایمانی که داری قابل تحسینه آبجی...من اصلا این روزا دااااااااااااغونم آقا دااااااااااااااغون !!!!!
پاسخ: لطف داری!!! اما ایمانم هنوز کامل نشده!!! خدا نکنه! چرا داغون؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:55 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب