متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه با هر username که باشم من را Connect می کند.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام line busy نمی دهد.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه با یک Delete هر چه را بخواهم پاک می کند.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه  Wallpaper ام را Update می کند.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی send to all نمی کند.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisible بروم.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همیشه جزو Friendهایم می ماند و من را Delete و Ignore نمی کند.
 
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همیشه اجازه ی Undo کردن را به من می دهد. 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:21---5 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جون

اين جا چه خبره؟!!

هركي ندونه شما كه مي دونين كه خانوم تاج بخشيان دوست جون جوني منه !!!

ماه بانو هم كه جاي خود داره!!

پس تا من هستم دعوا سر چيه؟!!!
پاسخ: سلام عزیزم!!! کجا بودی تاحالا؟؟!!! بازم به خانم معلم!!! شما که دیگه خیلی دیر رسیدی!!!!! لطف داری نازنینم! دعوا نبوده عزیزم!!! شوخی بوده!!! بعضی ها میخواستن دوستای جون جونیمونو ازمون بگیرن!!!! که مگه من میذارم؟؟!! عمرا عزیزای دلمو به کسی بدم!!! بعدم میشه لطف کنی به موقع بیای یه کم ازمن دفاع کنی؟؟!!! تنها نباشم!!!


نرگس
ساعت9:51---3 ارديبهشت 1393
مهناز جان سلام..ممنون از احوالپرسیت..نه عزیزم شما چرا؟من میگرن دارم..خوش باشی خانمی.
پاسخ: سلام عزیزم............... ان شاء الله همیشه خوب باشید


حانیه
ساعت23:15---2 ارديبهشت 1393
اوا .اونو نفسم برام اس کرده بووووود.اجی جووووون؟؟؟
پاسخ: خیلی قشنگ بود!!! چرا گریه؟؟؟؟؟؟!!!!!!


مریم
ساعت21:46---2 ارديبهشت 1393
زندگی باور می خواهد آنهم از جنس امید
که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد
یک امید قلبی ،به تو گوید که خدا هست هنوز


حانیه
ساعت14:49---2 ارديبهشت 1393




خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ



ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !







ناراحتید ؟ غمگینید ؟ احساس ناراحتى میکنید ؟



من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید !



“خدا”
پاسخ: خدایا! تو همان مشترک مورد نظری هستی که همیشه در دسترسی!


نرگس
ساعت11:51---2 ارديبهشت 1393
سلم مهناز خانم عزیزم...میبینم که از غبیت دیشب من نهایت حسن استفاده رو بردینا!

میگما بیا به زوج و فردش کنیم؟ها؟یا نه،کلیداریش باشما منم مسول پرده داریش بشم؟

تهدیدت نمیکنم ولی ممکنه منم برم با الهه جان همگروه شما!بعد تازه هنوز به خاله کتی نگفتم.بگم بیاد؟



خیلی دوست دارم عزیزم...واقعا لذت میبرم از این تعصبی که داری...



تقدیم به شما که خودتون گلید
پاسخ: سلام عزیزم! بله؟؟؟!!! چه پیشنهاداتی!!!! روش فکر میکنم!!!! اما نه!!! همون یه صندلی براتون بسه!!! چه زوج، چه فرد، چه تعطیل، چه غیر تعطیل، اصلا هرچی!!! کوتاه نمیام! به کسی نمیدمشون! به همه دنیا بگید بیان!!! نمییییییییدم! ممنونم. خودتون گلید! منم دوستتون دارم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت8:13---2 ارديبهشت 1393
از اهل زمانه عار می باید داشت



وز صحبتشان کنار می باید داشت



از پیش کسی کار کسی نگشاید



امید به کردگار می باید داشت...
پاسخ: من خدایی دارم که دراین نزدیکی است..... نه درآن بالاها...... مهربان، خوب، قشنگ........ من خدایم را دوست دارم


sajjad
ساعت0:32---2 ارديبهشت 1393
بسیار جالب بود
پاسخ: ممنون


Kh
ساعت22:04---1 ارديبهشت 1393
خدای من همان خداییست که بدون هیچ انتظاری همه را دوست دارد!!!

و وفادارترین معشوق هم اوست که انسان را پس از همه خطاها و دل دادن به دنیا و اهل دنیا در آغوش مهرخود میپذیرد


پاسخ: سه حرف دارد! اما برای پرکردن تنهایی من حرف ندارد! "خدا" مرسی خانم جونم! بابت پیام زیباتون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب