متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آقا پسر! وقتی تو توی کوچه دنبال بازی هات بودی، من – که دختر هستم- به حضور خداوند رسیده ام…!

 

وقتی پسرها دنبال بازی خودشون بودند

دختر ‏همین که از نه سالگی گذشت و وارد دهمین سال زندگی‎ ‎شد، خدا او را به حضور می‏پذیرد و با او ‏سخن می‏گوید، روزه را بر او واجب می‏کند

و مناجات‌های او را به عنوان دستور مستحب شرعی ‏گوش می‏دهد. وقتی که هنوز پسر به عنوان یک نوجوان مشغول بازی است، دختر مشغول راز و نیاز ‏و نماز است.

۶ سال زمینه ‏سازی کردن و از دوران نوجوانی او را به حضور پذیرفتن، نماز را که ‏عمود دین است بر او واجب کردن، روزه را که سپر دین است و حج را که وفد الی ‏الله است

و ‏مهمانان در آن سفر به ضیافتگاه خداوند می‏روند بر دختر واجب کردن،…..

اگر کسی به جایی برسد که ذکر خدا گوید و در سایه این ذکر به یاد خدا و خدا هم به یاد او ‏باشد، شرافتی نصیب او شده است و زن ۶ سال قبل از مرد به این شرافت می‌رسد.

 

برگرفته از سخنان استاد جوادی آملی



نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت21:51---14 ارديبهشت 1393
لایـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــک

گل گندم
ساعت20:29---11 ارديبهشت 1393
لـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــآیکه ابجی

نرکس
ساعت23:50---9 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جان,بلاخره طلسم لوکس شکوندم!تو وب ماه بانو توضیح دادم..خاسی ببین..

خب خانمی امروز باهم حرف نزدیم دلم تنگه برات...اول یه سوال:از دسم ناراحتی؟اخه پیام دیروزم که راجع به کتاب زن درایینه جلال و جمال بود تایید نکردی!

کلی ازت تعریف کردم که بهترین جای کتاب انتخاب کردی تازه ادرس هم دادم که یکی دو تا مطلب خیلی خوب دیگه هم داره کتاب .یکی اونجا که درباره مناجات مادر حصرت مریم توضیح میده یه جا هم مقایسه حضرت مریم با حضرت یوسف...

یعنی از حرف دیشبم ناراحتی؟ببخشید خانمی منظوری نداشتم..

فقط شوخی کردم..

دوستت دارم..تو این لحظه های سبز دعا مارو فراموش نکنی!
پاسخ: سلام عزیزم. بله دیدم وب ماه بانو خانم رو!! درجریان مشکل لوکس بلاگ هم هستم!!! البته من مشکلی نداشتم!! تو وب ماه بانو خانم هم گفتم !!! اما حالا یه مشکل پیش اومده! اونم ساعت نظراته که اشتباه میزنه!!! تو اولین فرصت وبم رو منتقل میکنم!!! راستی دباره نظرتون، میخواستم بیام براتون نظر بذارم یادم رفت!!! آخه با خانم معلم یه کم درگیر وبلاگهامون بودیم!!! نظری از طرف شما دیشب برای من نیومده!!! اگه ممکنه دوباره برام بذارید!! بعدم کی گفته من از دست شما ناراحت میشم!!؟؟ مگه نگفتم که به دستورتون عمل کردم!!؟؟ پس یعنی رابطه مون بیشتر از اینا ارزش داره!!! میخواستم براتون نظر بذارم که چرا پیشم نمیاید؟! که نظر آقا شهاب رو دیشب تو وب ماه بانو خانم دیدم و متوجه شدم جریان چیه!!!


sajjad
ساعت17:17---9 ارديبهشت 1393
نخیـــــــــــــــــر..غیبت رو پشت مسلمون میکنن نه کافر !! ..من حاضر نیستم این پرچم رو بیارم پایین .. پرچم سفید بیارم برات آبجی ؟؟
پاسخ: انگار شما نمیخوای دست از غیبت برداری!!!!؟؟؟ من دیگه حرفی ندارم!!! اما جدی جدی داری غیبت میکنی!!! مسلمان و کافرش هم من نمیدونم!! اما هرکسی تو این کشور زندگی میکنه مسلمانه!!!


sajjad
ساعت22:22---7 ارديبهشت 1393
من و تسلیم شدن ..محااااااااااااله ..خب بچه 12 ساله چه میدونه آمار و این حرفا چیه !!! .. من فقط میدیدم که دختر همسایه با چه وضعی میره و میاد ! .. خب دیگههههههه ..این رو هم میفهمیم که بی حجاب ها که نماز نمیخونند .. پس باز هم ما جلوتریم ..همچنان پرچم بالاست !!
پاسخ: نمیخوای دست از غیبت کردن برداری؟؟!! کی گفته اون بنده خدا نماز نمیخونده؟؟!!! بعدم شما با این چیزایی که گفتی تمام نمازهات برای ایشون نوشته شد!!!! درضمن گفتم که موضوع اینه که خدا دختر خانوما رو 6 سال زودتر به تکلیف میرسونه!!! حالا این ربطی به این که کی تو چه سنی چیکار میکنه نداره!!!! خیلی از آقا پسرها هم اصلا نماز نمیخونن!!! دختر خانوما هم همین طور!!! اما این امر خدا یعنی خانوما باید بیشتر حواسشون رو جمع کنن!!!


sajjad
ساعت21:26---7 ارديبهشت 1393
خب اون موقع دختر همسایه 18 سالش بود .. ..اگه 12 رو از 18 کم کنیم میشه 6 ... پس ما شش سال جلوتریم ..کو اون پرچم ؟؟؟ بده من پرچم پسرها رو
پاسخ: چه ربطی داره؟؟!!! برای چی 12 رو از 18 کم کنیم؟؟!! شما آمار دختر همسایه رو ازکجا داری؟؟!! خجالت نمیکشی؟؟!! همین باعث میشه نمازهات مقبول نباشه!!!! درضمن موضوع اینه که خدا مارو 6 سال زودتر به سن تکلیف میرسونه!!! الان یه پرچم سفید برات میارم!!!!


sajjad
ساعت20:26---7 ارديبهشت 1393
تا جایی که یادمه پدرم من رو جوری تربیت کرده از 12 سالگی نماز میخونم ..همون موقعی که من 12 سالم بود نماز میخوندم ..دختر همسایه به فکر لوازم آرایشش بود ..پرچم پسرها بالاست .. بعععععععععععله
پاسخ: بازم سه سال از ما دختر خانوما عقبی داداش!!!! مامان منم از وقتی خیلی کوچیک بودم، منو با نماز و چادر و سجاده آشنا کرده!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:8 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب