متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دست توانای معلم است که چشم انداز آینده ما راترسیم میکند

مقام معظم رهبری

 

ای معلم عزیز!

بی انصافی است که تو را به شمع تشبیه کنم

زیرا شمع را میسازند تا بسوزد

اما تو میسوزی تا بسازی!

معلم

محرم اسرار شاگردان،

طبیب بیماری نادانی،

شریک اندوه وشادی شاگردان است.

 

معلمم!

خانم تاج بخشیان مهربونم!

شما که همیشه محرم اسرار و شریک اندوه وشادی من و همه ی دانش آموزاتون بودید!

روزتون مبارک

هفته معلم بهانه ای است برای ارج نهادن به مقام والای تو

وگرنه هرروز ازآن توست و هیچ ایامی ازتو خالی نیست!

 

همه ی هستیه من دوستتون دارم.

 

گویند:

زبوسیدنی های این روزگار

یکی هم بود دست آموزگار

پس:

بوسه بر دستان پرمهرت میزنم!

دستانی که وقتی در دستانم قرار میگیرند، دیگر هیچ چیزدنیا را نمیخواهم!

 

دوستتون دارم مهربونم!

  

 وتقدیم به همه ی معلم های مهربانم:

معلم!

ای باغبان صبور بوستان دانش

روزت مبارک

 

عذر تقصیر جهت تاخیر



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت6:32---18 ارديبهشت 1393
اگر داری تو عقل و دانش وهوش / معلم هر چه می گوید بکن گوش !/ معلم چون پدر والا مقام است / معلم مستحق احترام است / معلم را مرنجان هرگز از خویش / مزن با حرف بی جا بر دلش نیش !
پاسخ: خیلی قشنگ بود داداشی!!! ممنونم!


حانیه
ساعت13:22---15 ارديبهشت 1393
سلام مهناز کجا بووودی؟؟؟چرا نمیای وب؟؟






پاسخ: سلام حانیه جونم. زود میام پیشت

حانیه جون! وبت برام باز نمیشه!!! برنامه firefox رو هم فعلا ندارم! آخه تازه ویندوز عوض کردم! تو اولین فرصت که برنامه رو نصب کردم میام پیشت! فقط آهنگ وبت پخش میشه!!! خیلی قشنگه!!! این آهنگ رو هم میخوااااام!!!!


Kh
ساعت10:36---15 ارديبهشت 1393
سلام تقديم به قلب مهربونت!

امام باقر فرمودند:هركسي را دوست داريد گاه وبي گاه

به او يادآوري كنيد.

* واين يك يادآوري ست*
پاسخ: سلام عزیزدلم. دوستتون دارم .........


Kh
ساعت3:33---15 ارديبهشت 1393
سکوت و دیگر هیچ نمی گویم !

که این بزرگترین تقديروتشكر من از توست!!

ممنونم دختر مهربونم!


پاسخ: فدای شما بشم که استاد مهربونی هستید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:53 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب