متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ای معلم!

ای روشنی بخش دلها

براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم ) هستی.

چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی . 
معلم!
ای مظهر رنج و تلاش
ای مهربان بی غرور
 
ای بهترین روزت مبارک . . 
 
 
 
انسان بزرگ نمی شود جز بوسیله فکرش
شریف نمی شود جز به واسطه رفتارش
و قابل احترام نمی گردد جز به سبب اعمال نیکش.
تقدیم به شما که شایسته احترامی .
 
می‌گویند اگر می‌خواهی به کسی لطف کنی به او ماهی نده، ماهیگیری را به او بیاموز.
سپاسگزار معلمی چون شما در زندگی خود هستم که اندیشیدن را به من آموختید نه اندیشه‌ها را.
 
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگیم دستان‌تان را بوسه می‌زنم.
 
 
عارفان علـم عاشـق می شوند
بهـترین مردم معلـم می شـوند
عشق با دانش متمم می شود
هر که عاشق شد معلم می شود
  
ای خدای عشق ، ای ام الکتاب
ای معلم ، ای سراسر آفتاب
در کتاب دل نویسم با مداد
ای معلم روز تو تبریک باد  
 
 
 
از ازل حکم تو آن بود که سر حلقه حکمت باشی ،
تا ابد شغل تو این است که معیار محبت باشی، 
 
نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم!
نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم!
معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ،
چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید .

شاگرد کوچک شما….
 مهنازی که همیشه دوستتون داره!!!


نظرات شما عزیزان:

ماه بانو
ساعت10:57---18 ارديبهشت 1393




×××××××××××××<الله>×××××××××× ×××

اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باش . . .
پاسخ: متشکرم عزیزم!!! الان چه جوری اینو بندازم گردنم؟؟؟!!! شوخی کردم! شما به من لطف دارید! میدونم منظورتونو! چشم! متشکر!


kh
ساعت8:15---18 ارديبهشت 1393
بار الها...





به هر ریسمانی آویختیم،برید...





و به هر شاخه ای نشستیم،شکست...





به هر ستونی تکیه زدیم،افتاد...





تنها تویی که حق محبت را تمام کمال ادا میکنی...





به ما هم الفبای محبت بیاموز...







پاسخ:دو چیز همیشه یاد آدمهاست

دوست خوب و روزهای خوب

اما یه چیز هرگز از یاد آدمها نمیره

روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت

شما استاد محبت و مهربونی هستید!!! اگه ذره ای محبت کردن رو بلدم از شما یاد گرفتم!!! به جبران خوبیهاتون هیچ کاری ازم برنمیاد جز همین به قول شما محبت!!!!! دوستتون دارم.....


sajjad
ساعت6:39---18 ارديبهشت 1393
شب وروزش همه در فکرتعلیم / سر و سرّ درونش درد عشق است / معلم را نباید بُرد از یاد / مقام او مقام اهل عشق است تقدیم به معلم مهربانم
پاسخ: ممنوووووووووونم داداشی!!! من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!!! درمقابل مهربونی های آقا سجاد کم آوردم!!! خانمم! جوابش با خودتون!!!!


Kh
ساعت23:24---17 ارديبهشت 1393
خانه قلبت پر از گلهاي ياس،نغمه خوان خانه قلبت هزار



 باغ احساست پر از گلهاي ناز،همچو يه قالي پر از نقش و نگار


پاسخ: ای معلم ای سراپا عشق و شور/ نام تو گلواژه فرهنگ نور/ تو عقیق سرخی و جام بلور/ می برم نام تو را من با غرور/ متشکرمهربونم....


مریم
ساعت22:44---17 ارديبهشت 1393
ای معلم همه دم روی تو دیدن دارد/ آن کلام گهرین تو شنیدن دارد/بعد خالق نکنم خم،سر خود در بر کس/جز تو جانا ! بکنم خم که خمیدن دارد....مرسی مهناز جون!پست قشنگی بود....
پاسخ: معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت . خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . خواهش میکنم! برای معلم عزیزمه! امیدوارم ایشونم خوششون بیاد!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:56---17 ارديبهشت 1393
در جوهره خود کم و کم سوخت معلم

تا درس محبت به من آموخت معلم

در مکتب او تاک به افلاک رساندیم

نزدیک تر از هرکس و هر دوست معلم عاشق شدن و ماندن در حس جوانی

با تیر قلم بر دلمان دوخت معلم

از نقش زدن با قلمی بر دل دیوار

نوری ز حقیقت به دل افروخت معلم

این شعر و قلم نیست سزاوار سپاسش

والاتر از این شعر و زمان اوست معلم....




پاسخ:تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ، عشقی است آسمانی . . . معلم من بهترین هنرمندهستن..... ممنوووووونم الهه خانم! شعرتون خیلی قشنگ بوووووود....


حانیه
ساعت21:27---17 ارديبهشت 1393
اینم از طرف من برا خانوم تاجبخشیان




پاسخ: مرسییییی حانیه جونم!!!!!


سرباز سایبری امام زمان
ساعت16:21---17 ارديبهشت 1393
سلام ممنون از نظرتون اگه میایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید

با تشکر
پاسخ:سلام. ممنون. شما خیلی وقته که لینک شدید!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:47 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب